На сайті "Черкасиобленерго" для споживачів буде власний кабінет
Реклама
У ПАТ «Черкасиобленерго» працюють над покращенням системи обслуговування. Для цього в компанії розробляють проект особистого кабінету споживача.
Про це інформує прес-служба ПАТ "Черкасиобленерго".
Споживачі завдяки подібним кабінетам матимуть змогу вносити показники лічильників та відразу бачити різницю між ними. За словами начальника відділу автоматизованих систем ПАТ "Черкасиобленерго" Валерія Вязовика, під час створення проекту особлива увага приділяється безпеці та ідентифікації абонента. В особистих кабінетах подається персональна інформація споживача, тому доступ до неї має бути захищеним.
Працівники компанії обіцяють, що користуватися цією послугою можна буде вже в серпні. Також, у майбутньому, розробники планують в особистому кабінеті зробити можливим оплату послуг через "ПриватБанк".
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter