Накипіло: черкасці вийшли на мітинг, втомившись платити за теплу воду замість гарячої (ФОТО)
Реклама
Усе літо жителі мікрорайону Митниця терпіли перебої з подачею гарячої води та писали колективні скарги до Черкаської ТЕЦ.
Зрештою співвласникам будинків по вулиці Героїв Дніпра та Козацької увірвався терпець, тож вони 5 вересня вийшли на мітинг. Усі, як один обурюються: тарифи й так б’ють по кишені, та ще й воду доводиться гріти. Чим закінчилося протистояння містян – бачив кореспондент сайту vikka.ua.
"Із крану повинна текти гаряча вода, але вона ледь тепла. Діти не можуть покупатися нормально – доводиться підігрівати. І це триває з моменту закінчення гідравлічних випробувань. 8 червня нам подали гарячу воду, а через кілька днів її не стало, і так постійно: вона то з’являється, то зникає", – розповідає голова правління ОСББ "Дніпро 3, 5" Лідія Сидорчук.
Вимоги містян до ТЕЦ цілком конкретні: або подавайте воду належної температури, або взагалі її не подавайте, і тоді не нараховуйте на оплату.
Зазначимо, що Постанова Кабміну "Про затвердження Порядку проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості" чітко визначає: температура гарячої води повинна бути не менше 50 градусів. Якщо ж якість наданих послуг не відповідає вказаній нормі, споживач має право на перерахунок, тобто оплачуватиме послугу частково.
"У мене встановлений лічильник. Для галочки написала, що витратила один куб води. Але ж я весь час гріла воду! Тією, що нам постачають, не можна помитися", – розповідає мешканка будинку по Героїв Дніпра, 5 Марія Антонівна.
Усі колективні звернення жителів ОСББ щодо перерахунку не мали результату. На підприємстві пояснили: у таких випадках кожен – сам за себе.
"До нас прийшов інспектор і зробив заміри у вісьмох квартирах, встановивши, що температура води таки нижча – 37 градусів. От тим квартирам і зробили перерахунок за той день, коли приходив інспектор. Як ми не добивалися, щоб усім мешканцям будинку зробили такий перерахунок, та все марно. Нам пояснюють, що такий механізм не працює для колективних звернень, тобто кожен абонент має звертатися індивідуально", – зазначає Лідія Сидорчук.
Про зустріч жителів Митниці із тепловиками дізналися і в інших ОСББ. Розказати про аналогічну проблему прийшла і голова правління ОСББ у Південно-Західному районі.
"Я вважаю, що це проблема всього міста. У нас теж тече холодна вода, помитися неможливо, особливо коли усі відкривають крани. А вчора ми дізналися, що ТЕЦ звернулася до НКРЕКП з ініціативою підвищити тарифи на гарячу воду і на опалення. Почувши це, нашому обуренню не було меж", – розповідає голова правління ОСББ "Вергая, 4" Анна Степанівна.
Заспокоює містян та обіцяє гарячу воду до 15 вересня директор Черкаської ТЕЦ Михайло Фатьянов.
"Гарячої води немає, тому що зараз проходить реконструкція ділянки трубопроводу по вулиці Рябоконя. Ця реконструкція, що полягає у заміні труби, якраз і спрямована на те, щоб покращити теплопостачання на Митниці", – зазначає директор Черкаської ТЕЦ.
Наразі на підприємстві чекають на поставку труби. Михайло Фатьянов пояснює: затримка сталася через те, що раніше такі труби виробляли на харцизькому заводі, який зараз розташований на непідконтрольній Україні території. Тому трубу чекають зі Львова.
Що ж до перерахунку, керівник підприємства розводить руками, мовляв, такий механізм для колективних звернень не передбачений. Єдине, що він радить, – це встановлювати індивідуальні лічильники на воду.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter