Реклама
Реклама
28.08.19 09:00

Нічого зайвого: 5 правил, які важливо знати працівнику заправки


Реклама
Нічого зайвого: 5 правил, які важливо знати працівнику заправки

 

Хто може дати кращі поради щодо роботи на «судні», аніж ті, хто на ньому перебувають?Успішні працівники автозаправних станцій SOCAR, які працюють в компанії більше року, на власному досвіді довели, що молоді люді без досвіду роботи і "потрібних зв'язків" можуть отримати гарний старт кар'єри, комфортні умови праці та гнучкий графік роботи, а також стати керівником до 25 років.

На основі інтерв’ю з представниками міжнародного бренду, ми сформували ТОП-5 правил щодо роботи, які важливо знати працівнику станції.

Правило 1. Діяти інтуїтивно

Спілкування – невід’ємна частина роботи на автозаправці. До кожної людини потрібен підхід, чи не так? Не до всіх варто застосовувати звичний алгоритм дій. Та й погодьтеся, значно приємніше відчувати особливе ставлення.

«Найскладніше – правильна взаємодія з людьми, будь то клієнти чи колеги. Тут потрібно діяти інтуїтивно, немає чіткого алгоритму дій, адже всі люди різні, і в окремих ситуаціях поводяться по-різному. У цьому і є цікава сторона робочого процесу: знайти підхід до «складного» гостя, змотивувати колег до високих результатів роботи –  кожна така подія це маленька перемога»,  – зазначає начальник АЗК Альона Чуєнко, 28 років, яка розпочинала кар’єру з посади старшого касира торгового залу.

Правило 2. Підтримувати нових колег

Допоможіть новачкам розібратися з роботою. Це сприятиме дружнім стосункам та підтримці високої якості роботи автозаправок, оскільки клієнти не повинні потерпати від недосвідченості працівника, а ви, як частина команди, також відповідаєте за високий рівень обслуговування. У будь-якому разі байдужість – не кращий прояв робітника.

«Прийшовши працювати молодшим оператором, я навіть поняття не мав, як відкривати лючок бензобаку автомобіля, але колеги мене всьому навчили, давали підказки, допомагали. Згадуючи колись проявлену привітність до себе, ти через певний час так само намагаєшся підтримувати нових колег. У цьому і полягає наша висока корпоративна культура», – каже спеціаліст з обслуговування АЗК Павло Ноздренко, 22 роки, перша посада якого була «молодший оператор».

Правило 3. Бути сконцентрованим на безпосередніх обовязках

Ініціативність – це, звичайно, добре, і її цінують, але тільки, якщо вона доречна. Уявіть, якщо офіціант замість обслуговування свого столика, самостійно вирішить виконувати обов’язки адміністратора за його відсутності. Обурені клієнти – це не те, що потрібно компанії. Тож зосередьтеся на гарному виконанні своєї роботи.

«Для того, щоб пройти весь шлях, потрібно зробити перший крок. Навіть якщо співробітник бачить себе в майбутньому начальником АЗК, основну увагу потрібно сконцентрувати на своїх безпосередніх обов’язках займаної посади касира, старшого касира чи молодшого оператора. А також важливо завжди вірити в себе і свої сили», – переконана начальник АЗК Ірина Доценко, 35 років, яка розпочинала свій кар’єрний шлях із посади касира торгового залу.

Правило 4. Вік – не перешкода на шляху до кар’єрного зростання

Не треба «винаходити велосипед». Якщо ви прагнете вищої посади, доведіть свою професійність. Цілеспрямованість – найкращий у цьому помічник. Щоденна якісна праця зробить свою справу.

«Моя історія в SOCAR почалася відразу після закінчення навчання. Я прийшла працювати на білосніжну станцію в Умані касиром, а згодом стала її начальником, чим дуже пишаюся. Взагалі, раджу всім співробітникам, котрі тільки прийшли на роботу, не боятись проявляти себе, швидко навчатися, мати ціль та бажання її досягти. У нас дуже крута команда, тому навіть якщо ви прийшли у SOCAR без досвіду роботи, вас всьому навчать і допоможуть при виникненні складнощів», – говорить начальник АЗК Ірина Бондар, 27 років, яка розпочинала з касира торгового залу.

Правило 5. Бути чесним та любити свою справу

Насамкінець зазначимо, що як і в будь-якому колективі,  в спільнотах АЗК завжди цінуються гарні людські якості колег. Адже робота – це другий дім, на ній проводимо досить таки багато власного часу. І полюбити свою справу – це шлях не лише до розвитку, а й щоденні позитивні емоції.

«Пам’ятаю свій перший день в SOCAR: безліч вражень та інформації, затамований подих від величі, чистоти та умов роботи в компанії. І, мабуть, я буду не першим, якщо розповім, наскільки сильно підкорює в компанії щирість, підтримка та повага до підлеглих зі сторони керівництва.

Сьогодні описати свою роботу я можу трьома словами: насичена, весела, драйвова. Кожен робочий день приносить новий досвід та нову інформацію. Навіть не думав, що колись навчуся такому легкому спілкуванню з великою кількістю людей.

Будь чесним, виконуй добре свою роботу, допомагай колегам та дійсно люби справу, якою займаєшся. Це допомогає мені в роботі», – розповідає працівник АЗК Сергій Задніпрук, 31 рік, який розпочинав з посади молодшого оператора.

На прикладі мережі автозаправних комплексів SOCAR, клієнти яких мали змогу пересвідчитися в п’ятизірковому сервісі, зазначимо, що гарна якість – це результат не лише строгих корпоративних інструкцій і правил, вдалого дизайну, спецодягу персоналу, а й людського ставлення працівників до клієнтів.

Так наприклад, гаманець із грошима клієнта може лежати на автозаправці SOCAR тижнями і ніхто з працівників його не привласнить.

Або ж допомога в екстрених ситуаціях, як наприклад, під час пожежі автомобіля. Працівник автозаправки може стати надзвичайником, рятуючи життя гостя. До слова, такі випадки хоробрості працівників дійсно траплялися на станціях SOCAR.

Робити трохи більше, ніж від тебе очікують – важлива цінність компанії.

Довідка про компанію:

SOCAR Energy Ukraine – дочірня компанія Державної нафтової компанії Азербайджану. Представництво SOCAR було відкрито в Україні в 2008 році. На сьогодні мережа АЗК преміум-класу налічує 60 заправних комплексів у 11 областях України. До інших видів діяльності холдингу SOCAR належить продаж всіх видів палива великим і дрібним оптом, його зберігання та транспортування, імпорт природного газу.

Читайте нас у Telegram-каналі. Там коротко і ясно.


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter

Останні новини

28 квітня 2024
Читайте нас у Telegram. Підписуйтесь на наш канал
11:15
У Черкаси приїздив головний поліцейський України
10:27
Сьогодні річниця ракетного обстрілу Умані, коли загинуло 24 людини
09:51
Черкаський ТЦК тимчасово припинив прийом документів на відстрочку
27 квітня 2024
17:59
Черкащанин Довбик закріпив своє лідерство у гонці бомбардирів іспанського чемпіонату
15:30
Цьогоріч на Черкащині зафіксували 15 випадків хвороби Лайма
13:47
Якими сервісами для передачі показів лічильника користуються черкащани
11:35
У Черкасах поліцейські прийшли до членів ВЛК
09:14
У Черкасах не стало експерта-криміналіста
26 квітня 2024
20:06
На Черкащині товариство, яке завищило ціну за електроенергію, сплатить понад 160 тисяч до бюджету
19:07
В ОВА повідомили останні дані щодо ліквідації наслідків ракетного удару по Смілі
18:14
На Уманщині може бути чутно вибухи 
17:06
Вічна пам'ять: на Черкащині попрощаються із військовим
15:58
На Черкащині розпочали обстеження місць відпочинку до купального сезону
15:36
Для черкаських захисників облаштували каплицю
14:58
У Черкасах виявили пошкоджене авто, водій якого мав із собою наркотики
14:20
Впав разом із пасажиром: на Черкащині мотоцикліст намагався втекти від поліцейських (ВІДЕО)
13:59
“Всі борги реструктуризуються. Головне, щоб споживач мав намір оплатити”, – "Черкасиенергозбут" про боржників за електрику
13:51
У Черкасах вшанували пам'ять загиблих під час аварії на Чорнобильській АЕС
13:27
На Черкащині триває загроза підтоплення деяких населених пунктів
12:30
На Черкаській ТЕЦ стартувала підготовка до осінньо-зимового сезону
12:02
Захисника зі Сміли відзначили посмертно нагородою
11:27
У одній із черкаських шкіл відкрили меморіальні дошки загиблим воїнам