Про "Черкасиелектротранс"
Реклама
"На сесії Черкаської міської ради депутати мали приймати рішення про утримання КП «Черкасиелектротранс» на 1 квартал на суму 25 мільйонів гривень ( в сумі - 102 мільйони в рік).
Хочу нагадати що на 2019 рік сума утримання становила 69 мільйонів , а на 2018 - 59, а на 2017 - 41. Цифри є в табличці нижче .
Чим обумовлений такий шалений ріст виділення наших з вами коштів на утримання збиткового підприємства. За словами Кучера - гроші йдуть не тільки на погашення заробітних плат і електроенергію , а і на перевезення пільговиків . За його словами - 16 мілліонів пільгових перевезень . Хто їй рахував - сказати важко навіть директору електротрансу. «Якось рахують» . Коли Кучеру задали запитання в який термін він може встановити валідатори для точного обрахунку пасажироперевезень - він хоч не збрехав і відповів , що не зможе взагалі .
Хоча правильніше було б робити обстеження датчиками , яке Мосійчук Павло подавав і яке засунули в ПСЕР аж на 2021 рік .
Між тим, концепція транспортної реформи Павла , що ще минулоріч була прийнята депутатами міської ради - ігнорується ( за браком коштів на реалізацію).
Найправильніше рішення , яке сьогодні можна були б приймати - послати Кучера під три чорти , але колектив з 400 осіб не отримав би заробітну платню.
З моєї ініціативи , депутати все ж прийняли оптимальне, але не ідеальне рішення - замість 25 мілліонів на квартал - 17,5 ( як було в минулому році) . Загалом 35 мільйонів на два квартали, з умовою що Кучер таки встановить валідатори.
Але питання концептуальне. З року в рік він приходить і вимагає все більше і більше грошей , які йдуть не зрозуміло куди . Втім, про звільнення мова і не йде. Тому що скоро вибори , а на них потрібні гроші і 400 голосів КП «Черкасиелектротранс» , які Кучер нашій владі забов‘язаний забезпечити".
Керівник Нацкорпусу в Черкаській області Дмитро Кухарчук,
пост на сторінці у Facebook
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter