Про сервіс, який надають у Черкасах
Реклама
"Буквально вчора говорила з подругою про сервіс. Про те, як ми відвідали новий дитячий заклад, і наступного дня дзвонила тьотя з десятком запитань про якість костюмів аніматорів і усмішку їхнього менеджера. Я чесно їй зізналась, що спайдермен мене закохав.
А подруга мені теж про те саме, як із магазинів дзвонять, і з клінік. І це прекрасно, це чудово! Може це жир, скажете ви, але я вже звикла до того, що там, де ти цінний клієнт-пацієнт-відвідувач, тобі запропонують чай, каву, вайфай, дитячу кімнату, зручні і чисті крісла, якісні вішаки в шафі для пальто, можливість вирішити все в інтернеті чи по телефону, раптом щось не так - тисяча вибачень, скидочку чи там бонус.
Але мені пощастило сходити в стоматологію, де про сервіс чули не багато. Перший раз я прийшла, як і кожна нормальна людина в надії, що зараз мені швидко підлатають зуба. А вони там щось довго жужжали і сверлили, а тоді такі - з вас стіки-то грошей, приходьте післязавтра на пломбу. Всмислі? А весь цей час ви що робили? І за що стільки грошей, якщо на пломбу потім? "Ну ми вирвали шось там, почистили, поклали ліки. А пломба після завтра. Готуйте стіки-то грошей" Що? Скільки??? А якось там запитать мене, перші ніж щось рвати, поінформувати мене, у скільки це вилізе грошей, запитати, які в мене плани на післязавтра...
І от я приходжу в призначений мені день, на 9.00. Приходжу, на ресепшні мила пані снідає бутерброд і рже з відях у інстаграмі. 9.15 - якого фіга мене досі не приймають? Пані з бутербродом просить зачекати. Потім нарешті мене пожужали, посверлили. А тоді ця пані сніданкова така: з вас стіки-то грошей, 60 грн. Всмислі? Звідки оце ще 60 грн намалювалося? "Ну ми там вам бла-бла-бла..."
І от іду я з повним ротом зубів, з пустим гаманцем. Але найсумніше - з розбитим серцем від цього галімого сервіса".
Мар'яна Верховцева,
черкащанка.
Допис на Facebook.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter