Сервіси, які роблять життя простішим: як черкащанам вирішити питання електропостачання з дому
Реклама
В Україні триває локдаун, а карантин в чергове продовжили – на цей раз до кінця березня. Усі ці обмеження створюють безліч незручностей, і особливо – для звичайних користувачів послуг. Обмежити доступ споживачів до своїх приміщень на виконання вимог локдауну змушене було і ТОВ "Черкасиенергозбут". Пропонуємо ще раз пригадати сервіси Товариства, які дозволяють вирішувати майже усі питання, що стосуються електропостачання, дистанційно.
Про це повідомляє пресслужба ТОВ "Черкасиенергозбут".
Непобутові споживачі
Непобутові споживачі мають змогу перейти на дистанційне спілкування з нашим Товариством ледь не в повному обсязі. В цьому їм допоможуть такі прості і зручні сервіси, як Paperless та Кабінет юридичного споживача.
Багато хто спочатку має острах почати користуватися електронними сервісами. Але щодня на електронний документообіг переходить все більше споживачів. І усі вони дуже швидко переконуються в тому, що це – легко, зрозуміло, швидко, зручно і сучасно.
Якщо Ви й досі маєте сумніви щодо складності опанування сучасними технологіями – облиште ці сумніви і просто спробуйте. А якщо раптом у Вас все ж виникнуть непорозуміння, то наші фахівці із задоволенням підкажуть і нададуть відповідь на будь-яке, як Вам може здатися, безглузде питання.
З детальною інструкцією для користуванням електронного документообміну Ви можете за посиланням. А для використання Кабінету юридичного споживача слід звернутися до абонентського відділу для підписання додаткової угоди та отримання унікального ключа ДПЕ. У зв’язку з карантинними обмеженнями обов’язково попередньо узгодьте свої дії із працівниками свого Центру обслуговування споживачів. Їх контактні дані Ви можете дізнатися з Інтерактивної карти нашого Товариства або за посиланням.
Бережіть свій час, кошти та здоров’я за рахунок використання електронних сервісів!
Побутові споживачі
Побутові споживачі часом забувають про те, можуть самостійно отримати відповідь на свої питання щодо рахунку за спожиту електроенергію. До того ж, робити це цілодобово. Не виключенням є і можливість самостійно роздрукувати «платіжку» тоді, коли вона потрібна.
У цьому Вам завжди стане у нагоді Кабінет побутового споживача.
Якщо ж Ви є прибічником більш класичних шляхів отримання інформації, то в такому випадку Вам завжди будуть раді допомогти працівники наших кол-центру та ІКЦ. Звертайтеся за номерами телефонів, пишіть на електронні адреси і отримуйте консультації з усіх питань, що відносяться до електропостачання.
Кол-центр Товариства:
тел.: (0472) 31-88-13
тел.: (0472) 31-88-31
тел.: (067) 510-54-58
тел.: (067) 510-54-57
E-maill: [email protected]
Інформаційно-консультаційний центр Товариства:
тел.: (0472) 31-65-74
тел.: (0472) 31-65-64
тел.: (067) 510-54-59
Email: [email protected]
Ну і звісно ж варто нагадати усім нашим споживачам, що ТОВ «Черкасиенергозбут» доступний у соцмережі Facebook та у месенджерах Viber та Telegram.
Доєднуйтесь до нашого Viber-чату, дізнавайтесь найсвіжіші актуальні новини електроенергетики у нашому Telegram-каналі, у Telegram-чаті Товариства Ви можете отримати оперативні та фахові відповіді на свої запитання від провідних фахівців, а на YouTube-каналі ТОВ «Черкасиенергозбут» – передивитися цікаві та корисні відеоролики.
А якщо раптом Ви все ж таки звернулися до головного офісу Товариства особисто і змушені чекати на вирішення свого питання на вулиці, то ми завжди раді запропонувати Вам чашку гарячого чаю, який допоможе зігрітися і скоротить час очікування. Для цього слід лише звернутися до адміністратора.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter