У Черкасах жінка подякувала міській поліклініці за якісний сервіс
Реклама
Черкащанка Леся Хлипавка розповіла про вдалий похід до поліклініки після медичної реформи.
Про це вона пише на власній сторінці у "Facebook".
"1. На запис телефоном до профільного фахівця витратила менше 1 хв.
2. Прийшла на прийом за 10 хв. до визначеного часу, а там черга в 10 людей, які між собою голосно сваряться. Рівно о 10 год.( визначений для мене час) за викликом лікаря зайшла на огляд (всі хто не за записом лишилися чекати в черзі, яку самі створили). На все витратила менше 20 хв, що дуже тішить. Сподіваюся, люди таки навчаться користуватися створеними для них умовами і будуть цінувати свій час та інших", – написала Леся.
На допис у коментарях відреагував директор департаменту охорони здоров’я та медичних послуг Черкаської міської ради Олег Стадник.
“Дякую Вам, пані, за те, що оцінили нові зміни в сервісі обслуговування. А ще більше дякую, що не просто отримали нову послугу і пішли мовчки, а свій отриманий досвід роздали в своїй публікації іншим”, – зазначив Стадник.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter