У "Черкасиобенерго" розповіли, чому важливо передавати показники вчасно
Реклама
Кол-центр ПАТ «Черкасиобленерго» максимально ефективно працює на користь для споживача. Одним з головних завдань підрозділу є приймання та оброблення показів приладів обліку електричної енергії. Для чого важливо передавати їх саме у визначені дні? Вчасно передані покази електролічильника дають змогу зафіксувати реальні об'єми споживання електричної енергії, в результаті чого абонент сплачує за фактично спожиті кіловати.
- Вчасно зафіксований показник - основа для формування коректної платіжки. Не відкладайте цю хвилинну справу на крайній день, - наголошує начальник кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» Альона Кущова.
У кол-центрі нагадують, передавати покази електролічильника потрібно за 2 дні до кінця календарного місяця та протягом 3 днів наступного.
- На основі отриманих даних представники постачальника електроенергії формують квитанції для оплати за спожиті кіловати та надсилають їх жителям Черкащини, - підкреслює оператор кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» Анастасія Бондаренко.
Однак, зазначають у кол-центрі, бувають випадки, коли споживач передає покази електролічильника не у визначений термін.
- У випадку якщо ви з якихось причин вчасно не передали покази власного електролічильника, визначення обсягу спожитої електроенергії відбувається на основі показів вашого середньодобового споживання, відповідно до вимог законодавства — Кодексу комерційного обліку електричної енергії. А воно може бути вище або нище фактичного, - зазначає оператор кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» Леся Піскун.
Для швидкої та якісної передачі показів електролічильника підприємство має зручні електронні сервіси.
- Серед них особистий кабінет побутового споживача, спрощена форма на сайті, паблік акаунт у Viber, а також чат-бот у Telegram. Ми радимо передавати покази обліку з їх допомогою. Це зручно та швидко, - наголошує оператор кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» Олеся Герасименко.
Кол-центр працює цілодобово, без вихідних і святкових днів. Звертайтеся до нас за багатоканальними номерами: (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48, 0800-501-328.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter