У черкаській мерії детально пояснили як поскаржитися на роботу комунальних служб
Реклама
Оперативна служба Черкаської міської ради 1505 розширює канали комунікації з містянами: впроваджує нове програмне забезпечення і запускає портал. Це дозволить заявникам реєструвати власні звернення в режимі онлайн та самостійно контролювати їх виконання комунальними службами.
Адреса сайту: 1505.chmr.gov.ua.
Як подати звернення на порталі "1505"?
1. Натисніть відповідну кнопку на сайті.
2. Виберіть категорію питання.
3. Заповніть контактну інформацію: прізвище, ім`я, по-батькові та адресу.
4. Введіть номер телефону, натисніть «Отримати код» та введіть його.
5. Коротко опишіть суть проблеми.
6. За бажанням, додайте фото.
7. Надішліть звернення і отримайте сповіщення про його реєстрацію.
8. Відстежуйте історію свого звернення на порталі «1505».
"Ми працюємо над тим, щоб спілкування між владою, громадою та комунальними службами стало більш простим та ефективним. Таке завдання ставить перед нами міський голова Анатолій Бондаренко. Черкаси рухаються вперед, незважаючи на воєнний стан" – говорить перший заступник міського голови Сергій Тищенко.
Нагадаємо ще й оперативні номера телефонів служби:
073 234 15 05,
068 237 15 05,
050 464 60 60 (тільки Viber).
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter