У ПАТ "Черкасиобленерго" запрацював інформаційний телеграм-канал
Реклама
Відтепер отримати інформацію про стан енергетичної мережі, планові роботи з її підтримки та в цілому про роботу енергетиків Черкащини можна у офіційному Telegram-каналі ПАТ "Черкасиобленерго".
Про це повідомляє пресслужба товариства.
Канал створений для зручного та швидкого доступу усіх споживачів до найважливішої інформації, він вже працює у постійному режимі.
В основному новий онлайн-ресурс буде містити важливі повідомлення та новини компанії, а також інформацію про графіки погодинних відключень, які діятимуть на Черкащині, рекомендації щодо раціонального використання електроенергії та актуальну інформацію про роботу енергетичних об'єктів.
Для того, щоб підписатися на канал, користувачам необхідно завантажити додаток Telegram та знайти канал ПАТ "Черкасиобленерго" за назвою або відсканувати qr-код на зображенні чи перейти за посиланням https://t.me/pat_cherkasyoblenergo.
Нагадаємо, що актуальну інформацію споживачі можуть дізнатися і на офіційному сайті ПАТ "Черкасиобленерго" та Facebook-сторінці. Реєструйтеся в особистому кабінеті споживача, паблік-акаунті Viber, Telegram-боті та користуйтеся зручними сервісами для комунікації з товариством.
Також кол-центр 24/7 ПАТ "Черкасиобленерго" працює цілодобово і надає консультації з будь-яких питань щодо розподілу електричної енергії за багатоканальними номерами (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48, 0800-501-328.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter