Унікальний контент для соцмереж готує в Черкасах бізнесвумен
Реклама
Власниця мережі черкаських магазинів жіночого одягу «Tango Magia» Наталія Олексенко активно використовує популярні соціальні мережі «ТikТоk», «Instagram» і «Facebook» для просування своєї продукції та взаємозв’язку з покупцями.
Про це бізнесвумен розповіла в ефірі програми «ComeOn talk».
«Я прекрасно розумію, що потрібно рухатися в ногу з часом, оскільки багато потенційних клієнтів ми можемо отримати через соцмережі. Тому активно працюємо над розвитком своїх сторінок, створюємо власний унікальний контент. Для мене найбільше відкриття було те, що в «ТikТоk» після останнього ролика я набрала за одну добу понад тисячу нових підписників. Серед них були люди з інших країн, які почали цікавитися товаром. Тепер будемо працювати над тим, щоб налагодити відправлення речей ще й за кордон», - зазначила Наталія Олексенко.
За її словами, у мережі магазинів вже є зареєстрована торговельна марка «Марія Гадюкіна» і в планах виробництво власної лінії одягу.
«Ми вже встигли зробити невелику кількість товару під своєю торговельною маркою та успішно продали. Зокрема, ідеться про спідниці, яких не було ні в кого. Думаю, що цей досвід ми вже незабаром знову повторимо. На мою думку, для кожної жінки набагато простіше прийти до нас в магазин, ніж самостійно шити одягу для себе. Наші фахівці доберуть різні варіанти, максимально порадять та розкажуть, що за тканина, яка якість товару», - наголосила Наталія Олексенко.
Повну версію інтерв’ю дивіться у відео.
Нагадаємо, що магазини жіночого одягу «Tango Magiа» розташовані в ТРЦ «Хрещатик-Сіті» (-1 поверх) та в ТРЦ «Plazma» (2 поверх).
Акаунти Наталії в соцмережах:
https://instagram.com/tango_magia?utm_medium=copy_link
https://vm.tiktok.com/ZMdq7a891/
https://www.facebook.com/gadukinatm
*іміджева інформація
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter