В "Черкасиобленерго" оновили диспетчерську
Реклама
Цей відділ називають серцем всієї організації, адже диспетчерська РЕМу – це центр координації роботи всього підрозділу.
Люди, які тут працюють, відповідають за велику кількість надзвичайно важливих аспектів: безаварійну експлуатацію районних електричних мереж, ефективну роботу бригад, оперативне управління тощо.
Про це інформує прес-служба Черкасиобленерго.
Подивитися оновлене робоче місце диспечерів та цінити якість робіт приїхав голова правління ПАТ "Черкасиобленерго" Олег Самчук.
– Диспетчерська – це серце РЕМу, бо з неї починається вся робота. Тепер тут вже створено непогані умови для працівників, але сподіваюсь, що 1 квітня, як мені і обіцяли, диспетчерську Черкаського РЕМу облаштують новими меблями, – підкреслив Олег Самчук.
– Завдяки голові правління для працівників диспетчерської створено комфортні умови. А це сприяє покращенню ефективності праці. Бо морально-психологічний настрій людини дійсно багато значить, – висловив думку директор Черкаського РЕМ Юрій Барішок.
Наступний крок, ремонт решти приміщень відокремленого підрозділу, ремонт в яких не проводився з моменту будівництва.
– Є відома мудрість: спершу створи умови для праці, а потім вже вимагай від людей роботу. Тому зараз вивчаємо і аналізуємо ситуацію по всіх відокремлених структурних підрозділах, оскільки хочемо з’ясувати, в яких ще РЕМах потрібно відремонтувати диспетчерські. За для цього доручив визначити, де першочергово потрібно зробити ремонт - пояснив Олег Самчук.
Нагадаємо, що одне із найновіших приміщень Черкаського РЕМу збудували ще 1998 році. Відтоді воно не бачило жодного капітального ремонту.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter