Від комунальних питань до скарг: чи справді черкаська служба 1505 є оперативним помічником для містян?
Реклама
У Черкасах вже 10-ий рік працює оперативна служба 1505, яку створили для того, аби містяни мали змогу поскаржитися на комунальні проблеми, наприклад, на відсутність тепла в оселі, неробочий ліфт, відкритий люк на вулиці тощо, повідомити про аварійні та надзвичайні ситуації в місті, а також отримати консультацію.
Минулого року службі 1505 придбали додаткові смартфони, для того, щоб містяни зверталися там за ще двома мобільними номерами різних операторів.
Нагадаємо, телефони оперативної служби: 1505 - зі стаціонарного, (050) 464 60 60, (068) 791 70 67, (073) 700 15 05 – з мобільного.
Однак вже більше року містяни нарікають на роботу служби. А останнім часом через неефективінсть її роботи жителі перестали телефонувати до 1505. Про спад кількості звернень до служби на нараді в міській раді 25 лютого повідомила заступниця міського голови Людмила Бордунос.
Зазначимо, що в соцмережах містяни скаржаться, що до 1505 неможливо додзвонитися.
Про те, що в 1505 не приймають дзвінки зазначав і заступник міського голови Ігор Коломоєць ще в жовтні 2018 року.
"Стався порив у будинку. Секретар КСН "Дніпровський" і я дзвонили в службу. Особисто я 15 раз дзвонив - ніякого реагування, не рахую скільки разів секретар телефонував. В службі 1505 з 21.00 до 22.00 просто не брали трубку, телефонували і на мобільний, і на стаціонарний", - розповів Коломоєць.
У коментарі Zmi.ck.ua керівник служби 1505 Сергій Маліщук повідомив, що наразі готується до звіту, усю детальну інформацію щодо роботи 1505 представить на ранковій нараді в мерії в понеділок, 4 березня.
А поки, щоб дізнатися думку містян стосовно якості роботи служби, пропонуємо опитування.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter
Голосування завершено
Чи задоволені ви роботою оперативної служби 1505?-
Так, цілком (3 / 5%)
-
Частково, адже не завжди вдавалося додзвонитися або ж не завжди проблему вирішували (21 / 31%)
-
Ні, не можливо додзвонитися або незадоволений(а) з інших причин (45 / 66%)