“Відключає від газу та відновлює постачання тільки “Черкасигаз”. Управитель прокоментував ситуацію на Сумгаїтській
Реклама
Учора, близько 14.00, без газу лишилися два будинки на Сумгаїтській, які обслуговує управлінська компанія “Нова якість”. Витік газу зафіксували на ввідному крані, який згідно акту розмежування, належить ПАТ “Черкасигаз”.
Про це повідомив технічний директор “Газ-Сервісу” Григорій Беспалов, інформує пресслужба "Нової якості".
- Учора ми виїхали на місце, аби з’ясувати, що трапилося. Адже мережі, за які відповідає управитель, в нормі, ніяких технічних проблем під час обстеження не виявили. Натомість з’ясувалося, що “Черкасигаз” встановлював у квартирах безкоштовні лічильники і для цього вони власне тимчасово перекривали постачання. Після цих робіт, настільки нам відомо, хтось і повідомив про запах газу, представники оператора ГРМ перекрили газ на Сумгаїтську, 24 та Сумгаїтську, 24/1, - говорить Григорій Беспалов.
Це дві 9 поверхівки. У першій - 96 квартир, в сусідній - 193.
- Ми не маємо жодного стосунку до цього перекриття. Вимкнути газ та відновити його постачання може лише ПАТ “Черкасигаз”. Ми лише обслуговуюча компанія, яка може провести обстеження мереж та внутрішньоквартирного обладнання, - додає Григорій Беспалов.
Щодо договорів, які нібито змушують підписувати мешканців, то тут йдеться про щорічне, обов’язкове, передбачене Кодексом газових мереж (Закон – ред.) обслуговування газових приладів у квартирах.
- Ми ще у липні розносили по скриньках мешканців роз’яснення з договорами. Сьогодні зробили це повторно. Однак наткнулися на агресію. Двох працівників зачинили у під’їзді, авто ледь не перекинули, ще одному працівнику перепало від агресивної мешканки, - додає Григорій Беспалов. - Люди не зобов’язані укласти договір саме з нами. Вони можуть зробити це і з “Черкасигазом” чи з іншою компанією, яка має відповідні дозволи. Та без технічного огляду обладнання у кожній квартирі “Черкасигаз” не відновить постачання. Ми лише даємо право вибору: пропонуємо ту ж послугу, але дешевше та зручніше. Наголошу, мешканці самі ж обирають, хто виконає ці роботи.
Додамо, що із початку року через витоки газу чи інші технічні несправності мереж ПАТ “Черкасигаз” вимикав газ у 22 багатоповерхівках Черкас, які обслуговує управлінська компанія. У жодному випадку постачання не поновлювали без попереднього технічного огляду газових колонок та плит у квартирах з попереднім підписанням договору з обслуговуючою компанією.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter