Як черкащанам швидко передати покази через Telegram, Viber та інші онлайн сервіси
Період передачі показів стартує 29 вересня і триватиме по 3 жовтня включно.
Всього п’ять днів на місяць оператор системи розподілу приймає покази електролічильників від споживачів. Немає часу телефонувати до кол-центру та передавати покази електролічильника оператору? Скористайтеся швидкими та зручними онлайн сервісами ПАТ «Черкасиобленерго».
Важливо! Споживачу потрібно передати покази саме у зазначений період та показ має бути правильним.
Для того, аби споживачі могли максимально швидко зареєструватись у обраних онлайн сервісах, ми створили відеоуроки. Скориставшись їх підказками, ви зможете легко навчитися передавати покази онлайн.
Які сервіси допоможуть передати покази?
- Особистий кабінет – https://cabinet.cherkasyoblenergo.com
- Viber-bot –https://chats.viber.com/cherkasyoblenergo
- Telegram-бот – https://t.me/Cherkasyoblenergo_bot - Швидка форма на сайті – https://cabinet.cherkasyoblenergo.com/pokaz.phpТакож ви можете передати покази лічильника через кол-центр натиснувши "3" в голосовому меню за наступними номерами: (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48, 0800-501-328
Зверніть увагу! Передавати покази необхідно саме у зазначений період. Дійсними показами лічильника вважаються лише ті, які знято у період за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та у три перші календарні дні наступного місяця. Покази, що передавалися раніше зазначеного періоду, можуть призвести до похибок у нарахуванні оплати за електроенергію.
Вчасно зафіксовані покази — запорука правильних нарахувань. Не відкладайте це на останній день!
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter