Реклама
Реклама
17.08.19 11:44

Як черкащанам врегулювати питання переплати і помилково сплачених коштів за електроенергію


Реклама
Як черкащанам врегулювати питання переплати і помилково сплачених коштів за електроенергію

 

У зв’язку з реформою ринку електричної енергії з 01.01.2019 року рахунки за спожиту електроенергію виставляють електропостачальні компанії. Відповідно, побутові споживачі мають сплачувати кошти саме електропостачальнику – на його рахунок зі спеціальним режимом використання.

Про це інформує прес-служба Черкасиобленерго.

На жаль, не всі споживачі виявилися готовими до таких змін, тому на початку 2019 року мала місце ситуація щодо помилкових оплат за спожиту електричну енергію на рахунки операторів системи розподілу (обленерго). Деякі споживачі самостійно продовжували оплачувати рахунки за спожиту електричну енергію за старими реквізитами, через що виникла переплата і, як наслідок, помилкове зарахування коштів.

Нині, до ПАТ Черкасиобленерго» продовжують звертатися споживачі із запитаннями: що робити, якщо кошти були помилково сплачені на рахунок енергорозподільної компанії (обленерго), та як повернути переплачені у попередньому році кошти?

Якщо Ви помилково сплатили кошти за спожиту після 01.01.2019 року електроенергію на рахунок ПАТ «Черкасиобленерго», то просимо Вас звернутися до Вашого РЕМ та написати заяву про повернення помилково сплачених коштів у обраний Вами спосіб, це може бути:
- зарахування відповідних коштів на банкіський рахунок;
- зарахування відповідних коштів на особовий рахунок у компанії-постачальника.

Якщо у Вас залишилася переплата на 1 січня 2019 року, то Вам слід звернутися до вашого РЕМ або контролера та написати заяву про зарахування відповідних коштів на Ваш новий особовий рахунок.

Зразок заяви на повернення коштів

Зразок заяви для повернення коштів для отримувачів субсидії

Шановні споживачі!

Якщо після звернення до Вашого РЕМ у визначені чинним законодавством терміни Ваше питання залишається невирішеним, то зверніться до Інформаційно-консультаційного центруТовариства.

Якщо Ви не задоволені якістю обслуговування, то просимо зафіксувати:
- дані спеціаліста з яким Ви спілкувалися,
- час та дату звернення,
- Ваше питання 
та повідомити дану інформацію в прес-центр ПАТ «Черкасиобленерго», зателефонувавши за номером (0472) 39-53-87.

Читайте нас у Telegram-каналі. Там коротко і ясно.


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter

Останні новини

05 травня 2024
Читайте нас у Telegram. Підписуйтесь на наш канал
17:00
Правоохоронці встановили, хто причетний до пошкодження майна у одному із черкаських храмів 
15:44
В Умані вдруге виявили нелегала, який незаконно перебував в Україні 
13:04
На Золотоніщині нетверезий водій зіштовхнувся із мотоциклістом: останній отримав травми 
11:40
У Черкасах один із храмів УПЦ МП розмалювали активісти
09:40
Захисники з черкаської бригади збили російський штурмовик
04 травня 2024
16:31
У Черкасах десятки будинків на декілька днів залишились без гарячої води
15:01
Не мав посвідчення та страховки: у Черкасах водій в'їхав в припарковане авто
13:24
У одному із черкаських храмів невідомі розбили шибки
11:36
Житель Звенигородщини під час застілля вбив свого брата-близнюка
09:11
У Каневі чоловік побив до смерті свого знайомого
03 травня 2024
20:04
У понад 3 тисячі квартир у Черкасах повернули гаряче водопостачання
19:02
На Тальнівщині попрощалися із старшим солдатом
18:01
На Уманщині у подружжя виявили ботулізм
17:04
У жителя Черкас, якого підозрюють у незаконній торгівлі зброєю, виявили арсенал боєприпасів
16:59
У Черкасах тимчасово працювалиме лише один номер оперативної служби "1505"
16:34
На Черкащині затримали двох чоловіків, які зберігали зброю та боєприпаси
15:30
У центрі Черкас обмежено рух транспорту
14:44
Не стало відомого скульптора з Черкас
14:06
Що можуть подивитися черкащани в кіно (АФІША)
13:52
На Черкащині попрощалися із захисником
13:46
У Смілі виявили незаконного мігранта
12:55
Юна черкащанка отримала посвідчення майстра спорту України