Реклама
Реклама
01.08.20 12:10

Місце сили: для Черкаської області розробили сучасний бренд (ФОТО)


Реклама
Місце сили: для Черкаської області розробили сучасний бренд (ФОТО)

 

Роботу над брендом та айдентикою для Черкащини розпочали рік тому. Учора презентували результат у Дикому Хуторі, що на Чигиринщині. 

Про це повідомляє пресслужба Черкаської ОДА. 

Слоганом став меседж «Черкащина – місце сили». Його обрали черкасці з  понад 230 запропонованих слоганів.

– Сучасний світ розвивається дуже швидко, тож, коли ми говоримо про успіх та економічну чи культурну спроможність, однозначно, що ми маємо усвідомлювати свої переваги, – твердить очільник області Роман Боднар. – Кожен регіон має свої особливості і в цьому полягає сила – в унікальності. Складний процес розробки брендингу дає усвідомлення ідентичності. Айдентика ж дає відчуття корпоративної єдності, розуміння того, що люди, які проживають на конкретній території, мають свої територіальні «фішки».

Бренд – це емоційне спілкування з потенційними інвесторами, туристами, людьми з інших регіонів, додає голова ОДА. До роботи над ним залучали різні категорії людей, що дозволяє вважати, що процес відбувся інклюзивно і є легітимним.

Візуалізували історію, культуру та самобутність Черкащини директор студії дизайну «White Studio Design» Олег Білий та керівник креативного бюро «Dmytro Bulanov creative büro» Дмитро Буланов. Олег Білий розробив бренди Чорнобиля, Калуша, Дрогобича, Борислава, Кам’янки-Бузької та Рахівського району. Дмитро Буланов працював над брендами міст Запоріжжя та Генічеськ.

– Те, що ми створили – це верх айсбергу, – відзначає Дмитро Буланов. – Це своєрідна «упаковка» бренду. Відчуття, що Черкащина – місце сили, стало для нас самих відкриттям. Ми не з Черкащини і для нас було важливо зануритися в атмосферу, подорожувати, спілкуватися з черкасцями. Нам важливо, аби цю айдентику прийняли сучасні люди, але щоб водночас вона втілювала величну та непросту історію Черкаського краю. Бо це не тільки про розваги та веселощі, а й історія, хоч місцями й сумна, але напрочуд героїчна. З брендингу та айдентики лише все починається. Завдяки інструменту, який ми створили разом з великою командою, кожен зможе поширювати історію, красу Черкащини на весь світ, привертаючи таким чином увагу до регіону, щоби усі відчули всю силу Черкащини.

Працюючи над візуалізацією, дизайнери опрацювали чимало символів, якими багата область. Узагальнюючи, хотіли показати не лише силу, а й волю, легкість, каже Олег Білий.

Бренд є складовою маркетингової стратегії розвитку туризму. Її також розробила команда під кураторством керівника ТІЦ м. Дрогобич, фахівця Агенції туристичних ініціатив Ігоря Чави.

– Працюючи над стратегією, аналізували можливості, актив, те, що є присутнє в конкретній області, – пояснює фахівець. – Наша робота розпочалася з туристичного аудиту регіону. Побачили інфраструктуру, можливості для візитів, поспілкувалися з активом на місцях. Оскільки можна мати найкращі візуальні комунікації, але якщо ти не маєш зацікавлених людей, то немає змісту рухатися далі. Завдання стратегії – донести до кожного мешканця області, що вони самі є брендом. Будь-хто, хто до неї буде звертатися, хай то будуть черкасці, інвестори, мають чітко розуміти, що відбувається в області, яка кінцева мета та для чого це все робиться. А це робиться для розвитку туризму, наповнити контентом цікавих місць, підняття їхньої «планки».

За рік роботи над брендом:

  • зробили детальний аналіз регіону; 
  • об’єднали в робочу групу людей, які представляють різні сфери життя Черкащини і України щоб запустити процес зі створення бренду;

Разом із цими людьми розробили сайт з брендингу, промовідео слоганів, провели туристичний форум та конкурс на обрання слогану, запустили інформкампанію. 

  • разом з жителями регіону визначили і обрали слоган бренду ЧЕРКАЩИНА – МІСЦЕ СИЛИ. 

На участь у конкурсі на найкращий слоган було подано 231 пропозицію, з яких робоча група з брендингу  обрала ТОП-3. Єдиний слоган для регіону було визначено шляхом проведення публічних консультацій, де кожен міг проголосувати за 1 із ТОП-3 слоганів.

  • розроблено логотип, айдентику, що є елементами бренду;
  • розроблено туристичну маркетингову стратегію, за допомогою якої бренд буде впроваджуватися.
Читайте нас у Telegram-каналі. Там коротко і ясно.


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter
#бренд #айдентика #місце сили #брендування

Останні новини

25 квітня 2024
Читайте нас у Telegram. Підписуйтесь на наш канал
20:17
У Черкаській області зводять укріплювальні дамби
19:13
В Умані чоловік намагався незаконно продати зброю
18:10
Пропонував 400 доларів: у Черкасах нетверезий водій намагався дати хабаря поліцейським
17:11
Суддю, що збив нацгвардійця з Черкащини, тимчасово відсторонили від посади
16:51
На Звенигородщині прощатимуться із загиблим військовослужбовцем в його день народження
16:38
У Черкасах жителі своє побутове сміття викидують в урни скверів та парків
15:48
У Смілі збільшилась кількість пошкоджених будинків до понад 70
15:21
Один із навчально-наукових інститутів ЧНУ запрошує на день відкритих дверей
15:10
Черкаські волонтери отримали церковні нагороди
14:57
У Тальному на фасаді школи встановили меморіальну дошку на честь загиблого воїна
14:14
На Черкащині попрощаються із полеглим захисником
13:49
На Звенигородщині п'яний водій їздив без посвідчення у комендантську годину
13:18
Стало відомо, чи будуть черкасці отримувати субсидію в неопалювальний сезон
12:34
У прокуратурі повідомили хронологію ранкової атаки ворога на Черкащину
11:59
Не стало відомого черкаського спортивного функціонера
11:30
У Повітряних силах повідомили подробиці ракетного удару по Смілі
10:40
На вулиці Черкас повертається велопатруль
10:14
У Смілі внаслідок ворожої атаки пошкоджено майже півсотні приватних будинків
09:55
Невистачає зовсім трішки: черкаським військовим необхідна допомога
08:35
Руйнацій через ворожу атаку зазнала Сміла: на місці 6 постраждалих
08:00
Зранку ворог атакував Черкащину: є пошкодження та постраждалі
24 квітня 2024
19:40
У селі на Черкащині на одній з вулиць підтопило більше десяти будинків (ФОТО)