01.08.20 12:10

Місце сили: для Черкаської області розробили сучасний бренд (ФОТО)



Місце сили: для Черкаської області розробили сучасний бренд (ФОТО)

 

Роботу над брендом та айдентикою для Черкащини розпочали рік тому. Учора презентували результат у Дикому Хуторі, що на Чигиринщині. 

Про це повідомляє пресслужба Черкаської ОДА. 

Слоганом став меседж «Черкащина – місце сили». Його обрали черкасці з  понад 230 запропонованих слоганів.

– Сучасний світ розвивається дуже швидко, тож, коли ми говоримо про успіх та економічну чи культурну спроможність, однозначно, що ми маємо усвідомлювати свої переваги, – твердить очільник області Роман Боднар. – Кожен регіон має свої особливості і в цьому полягає сила – в унікальності. Складний процес розробки брендингу дає усвідомлення ідентичності. Айдентика ж дає відчуття корпоративної єдності, розуміння того, що люди, які проживають на конкретній території, мають свої територіальні «фішки».

Бренд – це емоційне спілкування з потенційними інвесторами, туристами, людьми з інших регіонів, додає голова ОДА. До роботи над ним залучали різні категорії людей, що дозволяє вважати, що процес відбувся інклюзивно і є легітимним.

Візуалізували історію, культуру та самобутність Черкащини директор студії дизайну «White Studio Design» Олег Білий та керівник креативного бюро «Dmytro Bulanov creative büro» Дмитро Буланов. Олег Білий розробив бренди Чорнобиля, Калуша, Дрогобича, Борислава, Кам’янки-Бузької та Рахівського району. Дмитро Буланов працював над брендами міст Запоріжжя та Генічеськ.

– Те, що ми створили – це верх айсбергу, – відзначає Дмитро Буланов. – Це своєрідна «упаковка» бренду. Відчуття, що Черкащина – місце сили, стало для нас самих відкриттям. Ми не з Черкащини і для нас було важливо зануритися в атмосферу, подорожувати, спілкуватися з черкасцями. Нам важливо, аби цю айдентику прийняли сучасні люди, але щоб водночас вона втілювала величну та непросту історію Черкаського краю. Бо це не тільки про розваги та веселощі, а й історія, хоч місцями й сумна, але напрочуд героїчна. З брендингу та айдентики лише все починається. Завдяки інструменту, який ми створили разом з великою командою, кожен зможе поширювати історію, красу Черкащини на весь світ, привертаючи таким чином увагу до регіону, щоби усі відчули всю силу Черкащини.

Працюючи над візуалізацією, дизайнери опрацювали чимало символів, якими багата область. Узагальнюючи, хотіли показати не лише силу, а й волю, легкість, каже Олег Білий.

Бренд є складовою маркетингової стратегії розвитку туризму. Її також розробила команда під кураторством керівника ТІЦ м. Дрогобич, фахівця Агенції туристичних ініціатив Ігоря Чави.

– Працюючи над стратегією, аналізували можливості, актив, те, що є присутнє в конкретній області, – пояснює фахівець. – Наша робота розпочалася з туристичного аудиту регіону. Побачили інфраструктуру, можливості для візитів, поспілкувалися з активом на місцях. Оскільки можна мати найкращі візуальні комунікації, але якщо ти не маєш зацікавлених людей, то немає змісту рухатися далі. Завдання стратегії – донести до кожного мешканця області, що вони самі є брендом. Будь-хто, хто до неї буде звертатися, хай то будуть черкасці, інвестори, мають чітко розуміти, що відбувається в області, яка кінцева мета та для чого це все робиться. А це робиться для розвитку туризму, наповнити контентом цікавих місць, підняття їхньої «планки».

За рік роботи над брендом:

  • зробили детальний аналіз регіону; 
  • об’єднали в робочу групу людей, які представляють різні сфери життя Черкащини і України щоб запустити процес зі створення бренду;

Разом із цими людьми розробили сайт з брендингу, промовідео слоганів, провели туристичний форум та конкурс на обрання слогану, запустили інформкампанію. 

  • разом з жителями регіону визначили і обрали слоган бренду ЧЕРКАЩИНА – МІСЦЕ СИЛИ. 

На участь у конкурсі на найкращий слоган було подано 231 пропозицію, з яких робоча група з брендингу  обрала ТОП-3. Єдиний слоган для регіону було визначено шляхом проведення публічних консультацій, де кожен міг проголосувати за 1 із ТОП-3 слоганів.

  • розроблено логотип, айдентику, що є елементами бренду;
  • розроблено туристичну маркетингову стратегію, за допомогою якої бренд буде впроваджуватися.
Теги: бренд, айдентика, місце сили, брендування
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter



Останні новини

13 серпня 2020
11:00
Для засобу захисту вчителів Черкас потрібно понад 3 мільйони гривень
10:52
Перше місце у біговому турнірі здобула черкаська поліцейська
10:21
У Черкаській міськраді з'явилася нова міжфракційна група
10:15
Новий навчальний рік та COVID: як працюватимуть школи з 1 вересня на Черкащині
09:22
Небезпечний боєприпас виявили сапери на Черкащині (ФОТО)
12 серпня 2020
20:25
Завтра на Черкащині буде прохолодно
19:19
Дітям-сиротам Черкащини придбали житло за гроші державної субвенції
18:15
Черкаська студентка отримуватиме стипендію імені Героїв Небесної Сотні
17:22
Виконком у Черкасах затвердив фінансування міської аварійно-рятувальної служби
16:19
Пішохідний перехід у Черкасах заграв яскравими фарбами (ВІДЕО)
15:47
В одному з мікрорайонів Черкас відновлюють каналізаційний колектор (ФОТО)
15:17
Черкащанка здобула золоту медаль на чемпіонаті у Луцьку
14:56
На Митницькому пляжі у Черкасах відбудеться івент "Spirit of freedom"
14:20
В ОТГ на Черкащині кожному випускнику 11 класу подарували 5 тисяч гривень
13:48
Біля стадіону черкаської школи знайшли шприци (ФОТО)
13:10
Троє атлетів Черкащини отримали звання майстрів спорту
12:41
Укинув до колодязя: на Черкащині судитимуть чоловіка, що вбив трьох людей
12:19
Під час пожежі на Черкащині загинув господар будинку (ФОТО)
11:48
На Черкащині загорілася надвірна споруда (ФОТО)
11:21
10 нових випадків захворюваності на COVID-19 зафіксували на Черкащині
10:50
На Черкащині перекинувся автомобіль: постраждало двоє (ФОТО)
10:28
Умань можуть відвідати до 10 тисяч осіб: Україна не заборонила паломництво хасидів
09:44
Перекинувся та почав тонути: в Черкасах врятували підлітка