Авто з АТО: черкащанам радять пильно придивлятися до машин, які вони купують
Реклама
Традиційно навесні та восени машини продаються краще, ніж взимку та влітку. Тому на Черкаському авторинку – наразі пожвавлення. Покупці все більше придивляються та прицінюються до можливих варіантів покупок. А продавці через не надто теплу погоду воліють грітися у автівках.
Що продають та купують на автобазарі, дізнавався сайт vikka.ua.
Як зазначає директор Черкаського авторинку Сергій Крохін, зараз торгівля автівками трохи оживилася у порівнянні з зимовим періодом. Наразі на авторинку продають від 8 до 30 автівок за тиждень. За останні роки об’єм продажів знизився майже удвічі. Змінилися і вподобання покупців.
"Якщо раніше люди купували автомобілі для престижу, то тепер більше обирають машини за цільовим використанням: для дачі, міста. Це здебільшого пікапи та мінівени", – розповідає директор Черкаського авторинку.
За його словами, за останні роки на місцевому автобазарі часто з’являються автівки з донецькими, луганськими та кримськими номерами. З ними покупцям варто бути уважними. За легковірністю можна віддати гроші за "віджате" авто, або купити машину-двійника з перебитими номерами агрегатів.
"Також небезпечно купувати автівки за довіреністю. Машина може бути у заставі. Якщо немає згоди іншої особи на продаж – буде проблема. Крім того, автівка може бути предметом судового спору", – пояснює Сергій Крохін.
Він застерігає клієнтів ринку від місцевих "акул". Це окрема категорія продавців – ринкові завсідники, або тіньові продавці. Їх на місцевому автобазарі налічується 20-30 осіб.
"Вони продають не свої автівки, а займаються перекупкою. Тож не знають авта достеменно, не несуть за нього відповідальності. Буває, що ці люди обробляють деяких продавців психологічно, стверджуючи, що вони авто за свою ціну не продадуть. Вчиняють моральний тиск на власника авто, щоб він їм продав машину задешево", – розповідає директор ринку.
За його словами, охочим придбати авто слід бути не менш уважними та пильними. Наразі існує безліч способів маскування справжнього віку автомобіля та наслідків його ушкоджень. Це перетягування керма, заміна накладок на педалях, ручок та коробок передач, перешиття матеріалу на сидіннях. Виявити обман без відповідного досвіду важко. Тож фахівці радять покупцям звертатися по консультації щодо реального стану автомобіля до СТО.
"Гарно пофарбована автівка – не гарантія того, що це було зроблено якісно. Згодом фарба може злазити. Якщо б я брав автівку собі, то для мене подряпини не мали б значення. Я б у першу чергу дивився на стан кузова та двигуна. Як правило, в найкращому стані ті автівки, що експлуатуються регулярно, але без перевантажень, як-от використання її у службі таксі або чіпляння причепа", – ділиться досвідом Сергій Крохін.
Щодо покупки автівок, які пригнані до України з-за кордону, то їхня вартість не може бути суттєво нижчою, ніж на батьківщині. До того ж треба враховувати вартість розмитнення. Покупці, що спокушаються на необґрунтовано дешеві ціни, насправді можуть заплатити за крадений автомобіль.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter