"Боги" маркетингу і шумахер. 6 новин, які сколихнули черкаську мережу
Реклама
Zmi.ck.ua підводить підсумки інформаційного тижня в черкаських спільнотах у соцмережах.
Символ революції
Приїзд у Черкаси третього Президента України Віктора Ющенка викликав чималий ажіотаж серед місцевої інтернет-спільноти. Хтось жартував про мед, вчителя історії та пенсіонера, а деякі асоціюють Віктора Ющенка ще з першою Помаранчевою революцією. В будь-якому разі приїзд Ющенка у Черкаси не пройшов не поміченим. Тим більше він і не був тут з часів свого президентства.
Водій, що самогубець
Вибачте, але ким треба бути, щоб на старому “Москвичу” вилітати на перехрестя на червоне світло? Тим більше “шумахера” відразу вже чекала дорога іномарка, в яку він успішно і влетів. Все склалося в кращих традиціях. Тепер доведеться продати не лише “Москвич”, а половину квартири, щоб за ремонт тієї машини розрахуватися.
“Боги” реклами
До такого ще треба додуматься: центральні вулиці міста обмалювати своєю рекламою. Є припущення, що по вказаному номеру телефону подзвонила більша частина Черкас і розказали маркетологу, куди йому треба сходить і що зробить. Подзвонила, звісно, і міліція. Тепер треба буде і штраф заплатити, і власний креатив із асфальту прибрати. Антирекламу точно собі організував.
Смог-2
Друге нашестя смогу в Черкаси викликало у містян в інтернет-спільнотах бурю негативних емоцій. Хоча людей можна зрозуміти. Прокинувся собі зранку, нікого не чіпав, а дихати вже важко. Особливо тим, хто має проблеми із дихальними шляхами.
Красивий пейзаж
Наче звичайний собі ранок у Черкасах, але інколи таке одне фото може додати більше оптимізму, ніж навіть падіння курсу долара на три копійки. Тим більше, коли той оптимізм у виборчий період дуже потрібен.
Тепло, як Новий рік
Здається, подачу тепла у Черкасах містяни чекали, як Новий рік. І яка хвиля радості була людей, коли у них стали трохи теплішими вдома батареї. Оце дожилися: гарячі батереї - хороший настрій.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter