Черкащани скаржаться на нестерпні черги в ЦНАПі
Реклама
У черзі в Центрі надання адміністративних послуг черкащани простоюють по кілька годин.
Про це повідомляє Інфоміст.
Через надання ЦНАПу нових повноважень обслуговування сповільнилось – людям доводиться стояти в чергах мало не півдня.
“Черкаський ЦНАП такими темпами зовсім скоро стане найгіршим в Україні”, – так коментує свій похід в установу черкаський активіст Сергій Слинько. У власній сторінці у Facebook він описує, що викликало в нього обурення.
“Два тижні ходжу туди, щоб зареєструвати кооператив: бланків немає, зразків їх заповнення теж, до того ж гігантські черги… Вчора чекав біля екрану майже 4 години своєї черги. Одного дня документи провірили і сказали скрізь понаписувати розмір статутного фонду 00,00 грн, іншого – сказали нічого не писати в пустих ячейках, третього дня не сподобалося моє скорочення “вул.” і відправили додому передруковувати форми і переписувати всі листки заявки вручну друкованими літерами з словом “вулиця”. І так без кінця і краю…”, – обурюється Сергій.
“Сьогодні взагалі не хотіли приймати документи, бо моя черга прийшла після часу дня. Після сварки таки згодилися, що мають їх приймати до 15:00. Після години очікування у напівпустому ЦНАПі близько 14:00 мій номер таки висвітився на екрані. Працівник ЦНАПу у спортивному костюмі взяв документи і сказав, що їх перевірять лише в вівторок і попросив лишити мій номер телефону, обіцяв, що мені подзвонять і скажуть, що там не так”, – додає активіст.
На його переконання, проблему можна виправити, просто надавши бланки та зразки їхнього заповнення.
“Це зекономить час працівників ЦНАПу, які не будуть по 10 раз вивчати документи, а людям відпаде потреба приходити туди по 10 раз, що зменшить черги. Відвідуваність ЦНАПу 400-500 черкащан щодня”, – констатує Сергій Слинько.
Міський голова Черкас Анатолій Бондаренко в коментарях до допису зазначив, що візьме інформацію до відома. А от його попередник – екс-мер Сергій Одарич – побачив у таких діях корупційну складову.
“Черги самі по собі не з’являються. Значить, десь уже є той, хто “прискорить” вирішення Вашого питання за “помірковану” плату”, – переконаний Одарич.
Звертає увагу на проблему і колишній керуючий справами міськради Микола Кудрявцев. Саме він за часів мерства Одарича опікувався ЦНАПом.
У мерії визнають, що у ЦНАПі справді збільшились черги. За словами директора департаменту управління та юридичного забезпечення Володимира Шабанова, черги у ЦНАПі пов’язані з передачею органу місцевого самоврядування частини повноважень міграційної служби та управління юстиції. Йдеться, зокрема, про функції з реєстрації місця проживання та реєстрації речових прав та суб’єктів підприємницької діяльності.
Чиновник додає, що наприкінці березня міська рада своїм рішенням уже збільшила кількість реєстраторів на 10 осіб.
"У зв’язку з тим, що це нові для них функції, їм необхідний деякий час для того, щоб вивчити відповідну нормативно-правову базу. Через збільшення повноважень і виникають проблеми під час прийняття документів та створюється черга", – каже Володимир Шабанов.
"Звісно, черги створюються й через людський фактор, адже потрібен час для опрацювання документів, часто їх здають із помилками, відвідувачам доводиться переробляти їх. Чи будемо ми збільшувати кількість адміністраторів у штаті, залежатиме від ситуації. Якщо такі ж проблеми з чергами будуть і далі, звісно, ми ставитимемо питання щодо збільшення чисельності працівників у ЦНАПі перед депутатами міської ради", – підсумовує він.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter