Графіки руху та жорсткий контроль: комісія зробила висновок про роботу черкаських перевізників
Реклама
Рекомендації комісії направлять до міського голови та департаменту ЖКК.
Сьогодні відбулося засідання комісії, на яке прийшли і перевізники.
Нагадаємо, комісія перевіряла якість послуг, які надають автобусні перевізники. До її складу увійшли представники виконавчого комітету, депутатських фракцій у Черкаській міській раді.
За словами голови комісії, секретаря міськради Олександра Радуцького, щодо перевізників надходить багато скарг, також після підняття вартості проїзду у кількох автобусів під час руху відпадали двері.
Так, найбільше нарікань мають маршрути №13, № 9, № 20, № 33, № 30 і №25. Серед порушень: недотримання графіку руху, кількість автобусів не відповідає дійсності, водій може в центрі міста простояти на 4 хв. довше і створити чергу машин.
«У нас маршрут № 20 і №30 доходять до межі, де законом установлено, що угоди можна розривати. Якщо є три однотипні порушення, то можна розривати угоду», - зазначив Олександр Радуцький.
Так, №ЧАРЗ-Авто№ і ТОВ «Авто ТЮЛ» стали рекордсмени за кількістю скарг.
Депутат Ігор Кіта додав, що не у всіх є інформація про перевізника, на зупинках немає графіків руху, а автобуси мають зупинятися на кожній зупинці, не залежно від того «є на вихід чи немає».
За словами депутата Олексія Мельника, на вихідних автобуси їздять рідше і люди чекають на зупинках по 40 хвилин.
«Без кроків підприємців на зустріч нічого не зміниться. Багато міст в Україні запровадили транспортну реформа, взаємовигідну для всіх. Техніка вже розвалюється. Автобуси будуть ламатися і надалі, бо ви їх не оновлюєте. Без контролю з боку влади теж не буде зрушень. Готові прийняти потрібні рішення у міськради, аби контроль над перевізниками був жорсткішим», - наголосив депутат Олександр Зігблов.
Також комісії запропонували внести до пропозицій ідею створення єдиного диспетчерського пункту та встановлення GPS-трекерів в автобусах.
Під час засідання підняли і питання етичного ставлення до пасажирів та перегонів між водіями.
«Виконком пішов назустріч, підняв вартість проїзду, але колапс все таки виник. Адже ставлення перевізників до жителів Черкас ганебне», - звернувся до перевізників Олександр Радуцький.
У підсумку комісія рекомендує департаменту ЖКК та місткому голові розробити нові умови щодо відповідальності перевізників, в тому числі фінансову. Посили контроль і активніше реагувати на звернення людей в соцмережах або до оперативної служби. Працівники департаменту мають виїжджати вчасно перевіряти факти порушень і подавати на розірвання угоди. Також потрібно впровадити транспортну реформу. Запровадити щомісячний звіт про проведення перевірки, який публікуватимуть на сайті міськради. Розмістити в салонах таблички з номерами оперативної служби. Також ввести спецодягу і бейджи для кондукторів. Встановити графіки руху на зупинках. На прохання містян - повернути 14-ий маршрут і продовжити 8-ий маршрут.
До кінця березня «ЧЕЛУАШ» має розмістити графіки руху на зупинках.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter