Черкаська оперативна служба переходить на нове програмне забезпечення та нові номери телефонів
Реклама
Оперативна служба 1505 матиме нове програмне забезпеченя, портал та прийматиме дзвінки за новими номерами телефонів.
Про це повідомили у пресслужбі Черкаської міської ради.
Оперативна служба Черкаської міської ради 1505 розширює канали комунікації з містянами: впроваджує нове програмне забезпечення і запускає портал. Це дозволить заявникам реєструвати власні звернення в режимі онлайн та самостійно контролювати їх виконання комунальними службами.
Презентація нової програми відбулася на нараді з працівниками структурних підрозділів, яку провів перший заступник Черкаського міського голови Сергій Тищенко.
"Ми працюємо над тим, аби навіть в умовах війни Черкаси розвивалися, а діалог між владою та громадою, комунальними службами – ставав простішим та, найголовніше, дієвішим. Таке завдання ставить перед нами і Черкаський міський голова Анатолій Бондаренко", – зазначив Сергій Тищенко.
Під час презентації керівник компанії-розробника "Техноінфософт" Руслан Євчин пояснив присутнім працівникам черкаських комунальних служб як працює портал та які переваги надає.
За його словами, звернення, написане черкасцем, бачить і працівник оперативної служби, і виконавець (комунальне підприємство чи інша служба). На підставі цих звернень формуються завдання, які потрібно виконати і терміни їх виконання.
Після проведення робіт чи у процесі їх виконання виконавець звітує про це через особистий кабінет на порталі. При цьому додає фото чи відеозвіт.
"Завдяки новому програмному комплексу кожен житель міста може сам подати і зареєструвати на порталі своє звернення про аварійну ситуацію, питання благоустрою чи якість надання комунальних послуг, – сказав Руслан Євчин. – А комунальні служби Черкас у такий спосіб зможуть більше показувати містянам свою роботу, її масштаби і обсяги, які часто більшість людей навіть не уявляють".
Як повідомив Руслан Євчин, незабаром також запрацює новий мобільний додаток програми «Кабінет мешканця» і телеграм-бот.
"Таке програмне забезпечення вже працює у Львові, Луцьку, Харкові, Кропивницькому, Івано-Франківську, – розповіла заступник начальника відділу "Оперативна служба Черкаської міської ради" Олена Захарченко. – Досвід наших колег показав, що це є значним кроком уперед для комунікації всередині громади міста. Сподіваюся, що черкасці з розумінням поставляться до перехідного періоду в роботі служби і незабаром оцінять всі переваги нового сервісу".
Звертаємо увагу, що у звʼязку з переходом на нове програмне забезпечення, яке вже включає в себе ІР-телефонію, з 17 серпня оперативна служба "1505" Черкаської міської ради прийматиме дзвінки за новими номерами телефонів:
073 234 15 05,
068 237 15 05,
050 464 60 60 (тільки Viber).
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter