Прикметні ознаки черкаських "тітушок"
Реклама
На Черкащині останнім часом почастішали випадки протестів проти певних посадовців чи суспільно-політичних процесів. Зазвичай, організатори подібних заходів для відповідного суспільного тиску використовують словосполучення “громада вимагає”.
Протестну “громаду” забезпечують буквально 20-30 людей, що мало орієнтуються у болючому питанні, за яке вони начебто і мітингують. Це легко перевірити: просто поставити тематичне запитання.
Здавалося, що явище “тітушки” після Майдану надовго зникне із суспільного життя. Однак їхні представники продовжують періодично з’являтися. Тому організаторам варто було б задуматися не лише про кількість, а і якість подібних “незадоволених”.
Отже, яких людей точно не можна залучати, щоб протести виглядали правдиво:
1. Молодих хлопців у спортивному одязі (штани, олімпійка, взуття, куртка фірми “Адідас” або “Найк”). Це одні із найбільш яскравих атрибутів “тітушок”. Подібні мітингарі просто приречені на невдачу.
2. Із короткою зачіскою. Це той випадок, коли не є важливим вік. Люди звикли мислити стереотипами. До того ж, чергова аналогія із легендарними “тітушками” спрацьовує на всі 100 %.
3. Веселих людей у шкіряних куртках. Коли ви начебто протестуєте проти підвищення комунальних тарифів, а у натовпі задоволені обличчя – це ознака того, що не всі щирі у своїх протестних переконаннях. А шкіряні куртки у масах сприймаються у якості достатку. “Є гроші на куртку, то чого ти тут протестуєш?”
4. Обо’язково слід і придивитися до образу “найманця”. Бунтар із бандитським виразом обличчя не буде викликати жодного бажання у містян, не те щоб долучитися до протесту, а загалом повірити у реальність проблеми, яку відстоюють.
5. Те ж саме стосується людей із “несвіжим” виразом обличчя. Реалістичності заходу вони точно не додадуть.
Здавалося, що ці істини має чудово знати кожен політичний чи суспільний діяч на Черкащині. Однак кожного разу організатори протестів їх порушують.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter