Сертифікація аеропорту в Черкасах: за яких умов можна буде літати
Міжнародний аеропорт "Черкаси" після трьох років перерви знову сертифікований. Однак наразі він не може приймати пасажирські перевезення.
Про це в коментарі виданню Zmi.ck.ua розповів директор черкаського аеропорту Іван Далібожак.
Сертифікація означає, що аеропорт відповідає вимогам законодавства про цивільну авіацію та придатний до експлуатації повітряних суден.
За словами Івана Далібожака, отриманий сертифікат – це сертифікація інфраструктурних складових аеропорту – злітно-посадкової смуги, руліжної доріжки та перону.
"До нього ще треба додати низку сертифікатів, щоб здійснювати пасажирські перевезення. Та, крім цього, це ще залежать і від наявності світлосигнального обладнання. На сьогодні його в нас немає. У сертифікаті написано, що ми можемо приймати тільки в світлу частину доби. Напркилад, сьогодні нельотна погода, був дощ, і без такого обладнання ми б не могли приймати літаки. А це перенос рейсу", – розповідає Іван Далібожак.
Також додає, що купівля такого обладнання є в найближчих планах. Зокрема, розроблені проекти реконструкції по світлосигнальному обладнанню. Над цим питанням працює департамент будівництва ЧОДА.
Поки що аеропорт закритий до 24 лютого. А вже цього дня він має повернутися до Міжнародного інформаційного довідника.
"У грудні ми плануємо отримати сертифікат авіаційної безпеки. Є ще ряд не дуже складних сертифікатів, наприклад, сертифікація служби перевезень, обслуговування на пероні. Думаю, ми їх отримаємо. Єдине, що є вимоги авіакомпаній потім для пасажирських перевезень – це відповідне обладнання, зокрема, видача та прийом багажу, машина, яка обслуговує повітряне судно, яка займається покриттям антиоледеніння, система запуску літаків повітряним потоком, ще потрібне автономне електроживлення, аерозал, звісно, теж треба відремонтувати. Але вже 50 відсотків успіху є", – зауважив Іван Далібожак.
Однак, навіть коли аеропорт зможе розпочати пасажирські перевезення, все одно будуть обмеження по несучій спроможності. Аеропорт зможе приймати повітряні судна зі злітно-посадковою масою – 40-45 тонн.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter