"Один диспетчер на всі Черкаси у вихідні": у службі 1505 відреагували на критику
Реклама
В оперативній службі 1505 працює тільки сім осіб. У вихідні дні дзвінки приймає один диспетчер.
Про це на ранковій нараді в міській раді повідомив заступник начальника відділу служби Сергій Маліщук.
За його словами, така кількість працівників в оперативній службі, у порівнянні з іншими містами, є найменшою в Україні.
Маліщук зазначив, що підготував проект рішення про збільшення штату на ще п’ять службовців та відповідно фінансування оперативної служби і просить розглянути питання на виконкомі та найближчому засіданні сесії міськради.
Як він повідомив, зарплата диспетчерів оперативної служби 1505 становить 7-8 тисяч грн.
Також під час свого виступу Маліщук розкритикував пропозицію директора КП "Черкаситеплокомуненерго" Павла Карася про аутсорсинг (передача функцій іншій компанії).
За його словами, жодна із служб в інших обласних центрах не працює на умовах аутсорсингу. Вони називаються гарячими лініями і контактними центрами, але підпорядковуються лише міськраді. Як зазначив Маліщук, за умовами аутсорсингу працює служба в районах Києва, але столиця має негативний досвід. Жителі районів не знають про існування іншої організації, до якої можна звертатися щодо комунальних питань та екстрених ситуацій у місті. Маліщук також наголосив, що аутсорсинг потягне значні видатки із міського бюджету. За його підрахунками, близько 5-6 млн грн щороку.
Заступник керівника відділу оперативної служби також пояснив, чому диспетчери не завжди можуть проінформувати містян стосовно аварійних ситуацій тощо.
За його словами, диспетчери КП "Черкаситеплокомуненерго" не надають своєчасно інформацію про проблеми. Для покращення якості роботи служби 1505, їх мають інформувати протягом 15 хв, а диспетчери 1505 натомість – містян.
Також Маліщук заявив, що в "Черкаситеплокомуненерго" не хочуть приймати одиничні скарги містян через службу 1505, а просять передати мінімум п’ять звернень.
Павло Карась натомість заявив, що очолюване ним підприємство "Черкаситеплокомуненерго" взагалі не співпрацюватиме зі службою 1505, а рекламуватиме свій контактний номер.
"Це буде зроблено протягом березня. З 1 квітня припиняємо будь-якому співпрацю", - сказав Карась.
Директор департаменту фінансової політики Наталаія Джуган зауважила, що це має вирішувати не він, а міська рада.
Також піж час наради Сергій Маліщук повідомив, що не здійснюється архівування даних служби 1505, за що відповідає департамент організаційного забезпечення. Архівування є дуже важливим для роботи служби 1505. За його словами, було втрачено архів всіх скарг із 2012 року.
Він переконаний, якщо збільшити чисельність штату, покращити співпрацю з комунальними підприємствами, робота служби буде ефективною.
Телефони оперативної служби: 1505 (зі стаціонарного), (050) 464 60 60, (068) 791 70 67, (073) 700 15 05 – з мобільного.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter