У Черкасах відбулося розвінчання міфів “Фрегату”
Реклама
Останні декілька тижнів у соціальних мережах черкащани активно обговорювали рекламу інтернет-провайдера “Фрегат”. Для одних вона була є занадто відвертою, а для інших – цілком виправданою.
До Черкас 25 березня завітав маркетинг-директор “Фрегату” Сергій Шишкін, який пояснив особливості проведення цієї рекламної компанії, а також що пропонує споживачам новий у місті інтернет-провайдер.
Про “Фрегат”:
“Це 250 тисяч квартирних абонентів, 15 міст України із сукупним населенням 4 мільйони осіб. Один із найбільших в Україні постачальників Інтернету. У Черкасах будемо працювати на основі місцевого провайдеру “Мегастайл”, суттєво розширивши технічні та інфраструктурні можливості. Покриття мережі наразі вже сягає 95 % квартир у багатоповерхових будинках.
Зараз пропонуємо черкащанам підключитися до нас безкоштовно. Це Інтернет на швидкості 100 Мбіт/сек із символічною абонплатою лише 10 коп/міс. Акція діятиме до 1 січня 2018 року. Важливо, що найближчі до обласного центру населені пункти також матимуть змогу підключитися. Загалом, “Фрегат” – це висока швидкість інтернету та якісний сервіс”.
Про скандал із рекламою у Черкасах:
“Фрегат” завжди підходить до реклами глобалізовано, тобто одна реклама проходить відразу в декількох містах. І чомусь саме у Черкасах пішла негативна реакція . Ми не можемо сказати, що ця рекламна компанія є жорсткою, адже у Черкасах проводилися у минулому і набагато відвертіші промоушени, однак ніхто про них так відверто не говорив. Щодо бездуховності, то у мене самого троє маленьких дітей, тому чітко розуміли, що робимо.
Не виключено, що частина створення суспільного резонансу – це дії наших конкурентів. Але компанія готова до конкуренції, оскільки від неї у підсумку виграє споживач. Він голосує гривнею. І кому він її віддасть – той і переможе”.
Про черкаські погрози:
“Перші рекламні тижні у Черкасах для компанії були дивними. Ми приходимо у місто у якості інвестора, який готовий платити податки, створювати робочі місця, долучатися до соціальних проектів. Натомість, почав отримувати погрози на свою адресу. Особливо діставалося нашим партнерам, які розміщували рекламу інтернет-провайдеру на власних бордах. Погрожували навіть прийти та позрізати рекламні конструкції. Що це за методи такі у 21-сторіччі? Компанія ж не від кого не ховається. Дзвоніть та спілкуйтеся напряму, а не через погрози. Тим більше партнерам. Варто відзначити, що наразі з міською владою маємо хороший діалог”.
Про конструктивну критику реклами:
“Якщо суспільство висловлює незадоволення з боку реклами, завжди готові змінити її сюжет. Тільки конкретних пропозицій як потрібно зробити у цій ситуації від влади, громадських організацій, пересічних черкащан так і не надійшло. Тому ми вирішили заклеїти “відверті” моменти жовтими смугами, щоб зайвий раз не загострювати ситуацію, поки створюватиметься новий сюжет реклами. Над ним вже працюють, але, на жаль, це не п’ять днів роботи. Я підкреслюю, що компанія готова до конструктивної розмови”.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter