Веломайбутнє Черкас: що планують зробити у 2016 році
Реклама
"Програма розвитку велосипедної інфраструктури у місті Черкаси на 2016-2020 роки" ухвалена депутатами Черкаської міськради.
Журналісти Zmi.ck.ua дізнавалися, з чого почнеться її реалізація.
На облаштування велосипедної інфраструктури у Черкасах необхідно майже 22 млн. грн. Програму готував департамент архітектури, містобудування та інспектування, але 90% роботи покладено на департамент ЖКК. Тому поки що у міськраді розповідають лише про те, що передбачено за планом у 2016 році.
Згідно програми, на більшість дій цього року фінансування не передбачено. Загалом протягом п’яти років у місті мають облаштувати 26 веломаршрутів. Більшість – на вулицях міста, решта – у парках та на набережній.
За словами начальника відділу реклами та дизайну міського середовища ЧМР Андрія Поліщука, цього року заплановано розроблення та погодження проектів реконструкції та/або будівництва вулично-дорожньої мережі в частині створення велосипедної інфраструктури однієї з головних вулиць – Гоголя, вул. В.Чорновола (від вул. Героїв Сталінграда до вул. Бидгощської), вул. Волкова (від вул. Героїв Сталінграда до вул. В.Чорновола) та вул. Менделєєва (від вул. Дахнівської до вул. Ярослава Галана).
У 2016 році планується розробка проектів і рекреаційних маршрутів, а саме: вул. Героїв Дніпра (від вул. Козацької до вул. Сержанта Смірнова), вул. Сержанта Жужоми (від вул. Героїв Дніпра до вул. Гагаріна) та вздовж залізничної смуги на території парку «Спортивний» та парку «Обласної лікарні» (від вул. Луначарського до вул. Дахнівської).
Цього року мали б також частково реалізувати кілька проектів. Так, планується проведення робіт на вул. Гоголя та на вул. Сержанта Жужоми.
«Бюджет вже затверджено, а департамент ЖКК пропозицій щодо дій ще вносив. Тож час буде зміщуватися», – зазначив Андрій Поліщук.
Крім облаштування веломережі, передбачається створення велосипедної навігації. Зокрема, розробка і затвердження дизайну вказівників, інформаційних стендів, щоб і водії, і пішоходи знали, де проходить веломережа.
«Ряд дій покладено і на громадські організації. Це ті ж дослідження у галузі велоруху. Вони також передбачені у програмі», – повідомив Андрій Поліщук.
Завдання облаштувати паркувальні стійки біля закладів громадського призначення поклали на власників. Біля комунальних закладів облаштуванням мають зайнятися балансоутримувачі. Велоактивісти працюватимуть і з власниками торгових мереж, магазинів, інших організацій, закликаючи облаштувати біля своїх закладів велопарковки.
За словами Андрія Поліщука, надалі громадськість контролюватиме хід виконання програми, ініціюватиме пропозиції. Тепер робота – за департаментом ЖКК.
Тим часом активісти досліджують успішні велопрактики в різних містах. Черкащанин Сергій Слинько вже побував у Києві, Львові, Таллінні, Будапешті та Варшаві. Протягом минулого тижня був у Вашингтоні.
«Тут досвід цікавий історично та плануванням міста, як адмінцентру. Народу на вело багато», – розповів Сергій Слинько.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter