Заповнені маршрутки без кондукторів: черкащани просять навести лад в автобусах
Реклама
Навести лад у маршрутках Черкас просять жителі міста, бо, мовляв, сервіс обслуговування після підняття ціни став набагато гірший.
Відповідну петицію було зареєстровано на сайті Черкаської міської ради.
У підтвердження цього ініціатор петиції Діана Шкута навела інцидент, який стався першого березня в Черкасах. У маршруті №31 по вулиці Чорновола в автобусі не було кондуктора, пасажири повинні були передавати за проїзд водію, при цьому транспорт був заповнений до середини.
"Я також завелась і піднявся тиск (їхала в лікарню з одним, доїхала ще з одним симптомом). Людина однією рукою тримається за поручень, другою тримає сумку - чим передавати кошти водію - зубами? У салоні людей набито повно - 40-50 осіб, це карантин? Чому тролейбуси беруть тільки сидячі? Чому нерівні права?", - написала вона.
Крім того, Діана Шкута навела ще кілька прикладів. Так, 3 березня на тому ж маршруті, кондуктор з'явилась на середині маршруту в незрозумілому стані, потім стала біля водія і відмовлялась збирати кошти, а люди знову були змушені передавати кошти за проїзд. А 5 березня ця ж ситуація повторилась на маршруті №29.
15 березня в автобусі не захотіли пропускати жінку з дитиною, в якої були пільги на проїзд.
"Мене обурила відповідь кондуктора на повідомлення жінки з дитиною, що в них пільги. Кондуктор нагло відповіла, що в карантин пільги не дійсні. А набивати маршрутку під завязку в карантин дозволено? Часто чую, як в кондуктора немає решти дрібних коштів, і вони можуть собі дозволити не дати решту й провезти людей за 10 грн. Це що за жах і обкрадання людей? Ми ще не в Америці, щоб залишати такі чайові", - написала вона.
Також додає, що тільки одиниці кондукторів і водіїв є толерантними, чемними та культурними. Розповідає, що за два тижня, що їздила до лікарні у неї тільки негативні спогади та жахливі емоції від поїздок в маршрутках залишились.
Зауважимо, що петиція була зареєстрована 15 березня. Наразі вона набрала вже 246 із 250 необхідних голосів. Підтримати можна ТУТ.
Нагадаємо, що громадянам потрібно звертатися із письмовою скаргою, а не писати дописи в соціальних мережах, якщо вони хочуть, аби на їхнє звернення було відреаговано в такому ж письмовому вигляді. Зробити це можна в кілька способів:
– оформити онлайн-звернення на сайті Черкаської міської ради. Для цього на сайті зліва треба перейти в розділ "Звернення громадян (online)" та заповнити форму. На нього в міськраді відреагують протягом 14 днів.
– можна звернутися за адресою вул. Байди Вишнивецького, 36. Написати письмову скаргу, надіслати її через пошту на цю адресу або вкинути в скриньку, яка розміщена в приміщенні.
– у термінових випадках можна зателефонувати за номером – 36-01-72. Тоді скаргу приймуть в усному вигляді.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter