Черкащанам пояснили, чому відбувається затримка нарахування субсидії
Реклама
Містяни занепокоєні, адже інколи доводиться чекати нарахування субсидії по декілька місяців.
Про це повідомляє vikka.ua.
"Слухайте, а кому скаржитися, якщо батькам вже майже 4 місяці не нараховують субсидію? Документи подали ще у серпні і досі немає відповіді. А рахунки приходять по повній. Батьки – пенсіонери, їм, звісно, повну платню не потягнути", – написала наприкінці грудня у соціальній мережі черкаська громадська діячка Вікторія Феофілова.
У коментарі сайту vikka.ua вона повідомила, що батьки врешті-решт отримали повідомлення про те, що субсидія їм нарахована.
"Я написала скаргу на сайті Черкаської міської ради. Після цього батьки дізналися, що субсидію їм нарахували із жовтня", – розповіла громадська діячка.
У той же час містяни кажуть, що на відповідь від чиновників їм доводилося очікувати і довше.
За словами представників профільного департаменту, платники непокояться дарма. У затримці винний елементарний людський фактор та технічні моменти.
"Велика кількість людей звернулась по субсидію. Через це було дуже велике навантаження на працівників. Декому, відповідно до суми субсидії та комунальних платежів на теплий період року, нарахування не призначалися. І тільки з початком опалювального сезону та збільшенням суми виплат була призначена субсидія. Також ми переходили на нову програму перерахунку", – пояснила начальник управління з питань праці та соціальних виплат Черкаської ОДА Світлана Мізенова.
Крім того, затримка може бути пов’язана з організацією, яку наймали комунальні підприємства для постачання платникам повідомлень.
У будь-якому разі в ОДА запевняють, що затримка у нарахуванні субсидії ніяк не позначиться на загальній сумі.
"Якщо під час затримки люди сплачували комунальні платежі без держдопомоги, то ця сума буде врахована при нарахуванні платежів у наступних місяцях. Можливо, що деякий час люди зможуть взагалі нічого не сплачувати", – сказала Світлана Мізенова.
Також вона підкреслила, що на початку 2017 року не буде змін у правилах нарахування субсидії.
"До квітня нічого не зміниться. А надалі у зв’язку зі збільшенням прожиткового мінімуму будуть зроблені відповідні перерахунки", – розповіла начальник управління з питань праці та соціальних виплат.
У крайньому випадку містяни можуть звернутися на "гарячу лінію". Уряд створив її для забезпечення оперативного реагування органів виконавчої влади на звернення громадян, підприємств, установ та організацій, суб’єктів підприємницької діяльності, органів місцевого самоврядування та їх взаємодії. Дзвінки за номером 1545 приймаються цілодобово. Номер урядової телефонної "гарячої лінії" 1545. Також тимчасово працює номер 0 800 507 309. Дзвінки приймаються щодня, крім неділі, з 8.00 до 21.00.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter