У черкащанина зникли гроші з банківської скриньки
Реклама
Якщо в клієнта зникли гроші зі скриньки, яку він винаймав у банка, останній відповідальності за це не несе. Саме така історія спіткала клієнта нині «Фідобанка», а в минулому «Ерстебанка» в Черкасах, пише Прочерк.
Громадянин Безноско В. продав спадщину, а кошти вирішив зберігати в банку. Покласти їх на депозит не ризикнув через нестабільну ситуацію в країні й уклав угоду на оренду сейфової скриньки. Чоловік користується послугами фінустанови вже 5 років, та кілька місяців тому помітив нестачу заощаджень. Невідомо, як з його скриньки зникло не багато, не мало 15 тисяч валюти.
- Усі ці роки все було добре, я приходив, брав кошти, знову клав, - розповідає він. – А після зміни назви банку через деякий час працівниця банку, яка завжди проводила до кімнати зі скриньками, запропонувала змінити скриньку на дещо меншу за розмірами й, відповідно, дещо дешевшу. Мені ця ідея видалася безглуздою, але після кількох нагадувань, я все ж вирішив заощадити.
Невдовзі після того, як гроші «змінили адресу», черкасець недорахувався кількох пачок банкнот. Доступ до скриньки має лише він, проте ключі від кімнати мають ще два співробітники «Фідобанку».
- Мене аж в жар кинуло, - пригадує клієнт. – Я виду не подав, що помітив. Кілька разів перерахував кошти, а згодом звернувся до міліції. Мені відомо, що дівчина, яка мене обслуговувала, збирається звільнятися. Мої звернення телефоном до служби безпеки, адміністрації банку результату не дали. Банк поводиться так, ніби нічого не сталося. Мені навіть ніхто не передзвонив!
Чоловік звернувся до правоохоронців. Нині відкрите кримінальне провадження за ст. 185 Кримінального Кодексу України – таємне викрадення чужого майна.
Адвокат клієнта Юрій Сівов говорить, що має справу з таким випадком уперше. Умови угоди з банком називає неприйнятними з урахуванням заходів, які банк уживає для забезпечення збереження вмісту скриньок. Відповідно до умов договору банк за збереження коштів відповідальності …не несе, по факту цінності не охороняє.
- У виключно цивільному процесі розпочати і тим паче виграти справу можливості поки що не бачу, - зазначає юрист. – А ось в межах кримінального – шанси є. Щоправда, за умови встановлення винних осіб правоохоронними органами та притягнення їх до відповідальності. З травня справу розслідують у Соснівському райвідділі міліції. Станом на сьогодні винних не знайдено, й банк цьому абсолютно не сприяє і, наскільки нам відомо, не провів внутрішнього розслідування.
Якщо винних таки знайдуть, додає він, тоді можна говорити про звернення із заявами з приводу неналежного збереження банком цінностей та байдужого ставлення банку до інциденту.
Черкасець прагне не лише відновити справедливість. Він переконаний, що став жертвою махінації, і він такий не один, тож закликає власників скриньок ретельно перерахувати свої кревні й у разі виявлення проблеми негайно звертатися до правоохоронців.
Під час телефонного звернення журналіста до керівництва черкаської філії банку начальник відділення по вул. Б. Вишневецького Світлана Перехуда за коментарем порадила звернутися до прес-служби. Керівник останньої в Києві Андрій Кравець чемно пообіцяв згодом пролити світло на ситуацію …
Оскільки усні звернення до банку виявилися безрезультатні, Безноско В. звернувся до установи з завою, в якій просить поінформувати про заходи, проведені банком щодо кримінального провадженння за його зверненням та перспективи повернення коштів.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter