Автобус на Черкащині протаранив "Катеринопільський район" (ФОТО)
Реклама
Реклама
5-го червня вечірній автобусний рейс з Києва не зміг подолати рубіж Катеринопільського району. Врізався в колону, яка, власне, й служить орієнтиром початку Катеринопільщини.
Про це пише інтернет-видання Вісті Черкащини.
В автобусі було небагато пасажирів. За свідченнями очевидців, і вони, і водій живі та здорові, якщо не враховувати наслідки стресу. Пасажирів підібрали попутки.
"Людей до Катеринополя і до Єрок зразу ж підібрали попутні авто. Ми під’їхали якраз, як сталася аварія, – розповідає Жанна Яровенко. – Я думаю, саме вчасно. Трьох людей забрали з собою до Катеринополя і ще два автомобілі зупинили та посадили решту людей. Вони дуже перенервували, казали, що в автобусі були й діти".
Трапилось це на сумнозвісній дорозі "Звенигородка-Катеринопіль-Тальне" (поблизу повороту та Стебне), про яку нещодавно йшлося на зустрічі з губернатором області Романом Боднаром. Катеринопільчани погрожували перекрити дорогу, оскільки стан у неї, м’яко кажучи, аварійний.
Голова ОДА пояснював, що це територіальна дорога й ремонтувати її – компетенція "Укравтодору". Однак пообіцяв наполягти, аби цього року на ній зробили ямковий ремонт та забезпечили проїзність, а вже з наступного – її розпочнуть шматками відновлювати.
Втім, у людей свої плани, а в Бога свої. Життя підказує, що дорогу конче потрібно ремонтувати, бо це насамперед безпека – безпека людей.
У соцмережах розгорілась жвава дискусія: хтось звинувачував місцеву владу, хтось підприємців, що буцімто фурами розбили дорожнє полотно, дісталось на горіхи й водієві, якого навздогад звинуватили в перевищенні швидкості та ще в тому, що не переїхав на зустрічну смугу, оминаючи яму.
Однак, зі слів очевидців, автобус рухався на цій ділянці дороги на дуже маленькій швидкості, заскочив у яму, а потім "хапнув обочину".
Катеринопльські водії стверджують, що тут уся дорога в ямах. Тож невідомо, по якій смузі краще було рухатись. А коли ще поруч зустрічне авто?
"Хто не їздив по тій дорозі, можна писати різне, на тому місці яма більша, ніж пів метра", – пишуть у спільноті "Катеринопільська громада".
"Як на мене, розмови про те, що треба рухатися зустрічною смугою чи обочиною, бо на ній менше ям, взагалі поза правилами. Що це за балачки? – сердиться катеринопільчанка Вікторія. – Ми так скоро договоримось, що треба їхати на червоне світло або ще щось. Зробіть безпечну дорогу, а тоді вже шукайте провину водія. А якщо людина взагалі перший раз цією дорогою їде? Вечір, темно, калюжі блищать, зустрічні машини сліплять галогенками…Що водієві робити, коли він, скажімо, не місцевий і не знає, де ями та якої вони глибини?!"
Світлину з автобусом, що протаранив колону "Катеринопільський район" катеринопльчани розцінюють, як символічну й промовисту, яка закликає: "Агов, владо, почніть нарешті вирішувати питання доріг у районі!"
До слова, у жовтні 2019 року по цій же дорозі неподалік Єрок у кювет звалився мікроавтобус з водієм та трьома пасажирами. Також через злополучні ями. На щастя, тоді теж обійшлося без жертв. Але чи варто ризикувати людським життям далі?
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter