На Черкащині споживачам за неякісні товари повернули майже 73 тис грн
Реклама
За сприяння фахівців управління захисту споживачів черкащанам повернуто за придбані неякісні товари 72,507 тисяч гривень.
Про це повідомляє пресслужба ГУ Держпродспоживслужби в Черкаській області.
Упродовж 2021 року фахівці провели 90 заходів державного нагляду з питань дотримання законодавства про захист прав споживачів. У 37 випадках із перевірених суб′єктів господарювання виявлені порушення законодавства про захист прав споживачів. За їх результатами видано приписи про усунення виявлених порушень, 26 із яких суб’єкти господарювання вже виконали у визначені терміни.
У звітному періоді розглянуто 223 заяви та скарги. Щодня при зверненнях споживачів особисто та в телефонному режимі надаються роз’яснення щодо їх прав відповідно до чинного законодавства про захист прав споживачів, надається допомога у складанні письмових претензій та заяв до суб’єктів господарювання.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Минулоріч черкащани найчастіше скаржилися на порушення прав споживачів.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter