На Черкащині виник транспортний колапс через перевізників
Реклама
У Черкаській області майже 50 сіл та хуторів залишились відрізаними від райцентрів. Місцеві перевізники просто відмовились возити людей.
Мешканцям тепер доводиться долати кілометри пішки до найближчих трас, або наймати автомобілі аби дістатися "великої землі". У чому причина ізоляції, довідувався "Інтер".
Своєму прізвищу Лінива, Людмила аж ніяк не відповідає. Ось вже третій місяць мало не щодня жінка долає пішки по десять кілометрів, аби дістатися з Калинівки до траси. Там вона ловить або рейсовий автобус, або попутку щоб доїхати в Черкаси на лікування. В село міжміський транспорт вже давно не заїжджає.
- Купила оці сапожки, для того щоб ходить. Через кожні два дні їхати на Черкаси мені добиратися, а ніякого автобуса нічого немає і доводиться оце берегом, попід лісом попід дорогою йти, - каже жителька села Калинівка Людмила Лінива.
Географічно, Калинівка розташована не зовсім зручно. До найближчої траси звідси 5-6 кілометрів. Але до листопада минулого року спеціальний рейсовий автобус з Городища ходив сюди. Але після того, як єдину в райцентрі автостанцію закрили - зв'язок для селян із зовнішнім світом перервався.
В транспортній осаді опинилось і сусіднє Цвіткове, але там хоч працює залізнична станція. А от півтисячі мешканців Калинівки добираються до райцентру хто, як може. Автомобілі є не у всіх, а наймати машину дуже дорого.
Місцеві жителі ще з грудня просили районних чиновників налагодити транспортне сполучення. Та у відповідь отримували лише обіцянки. У Городищенській райадміністрації пояснюють, після банкрутства місцевої автостанції вони намагалися знайти перевізників на маршрут Городище - Цвіткове - Калинівка. Та через його нерентабельність, підприємці відмовлялись. Вчора адміністрації таки вдалось вмовити одного з них.
"Я вам гарантую, що з понеділка вже в нас розроблений маршрут і графік почасовий цього маршруту - понеділок і середа, як раніше він працював так і буде працювати," - запевняє перший заступник голови Городищенської районної адміністрації Василь Скинник.
У подібній транспортній осаді разом з Калинівкою опинилися ще майже півсотні сіл та хуторів. Як там вирішувати питання сполучення, в області поки не знають. Перевізники навідріз відмовляються обслуговувати нерентабельні маршрути. Причиною всьому пільгові перевезення, кажуть чиновники. Тільки Черкаській області держава ще не відшкодувала за них понад 5 мільйонів гривень.
"Перевізники зараз на міжміських маршрутах перевозить пільговиків за свій рахунок, а ви знаєте , що пільговиків за останні час збільшується і деякі перевізники вже дійсно не витримують цього навантаження", - сказав начальник управління транспорту Черкаської обласної адміністрації Сергій Чубань.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter