Без бар’єрів: у Черкасах презентували додаток для людей із вадами слуху (ВІДЕО)
Реклама
Можливість викликати швидку чи поліцію без третьої допомоги людям, що мають вади слуху, надає додаток ConnectPro, який сьогодні, 25 серпня, презентували в Черкасах.
Про це повідомляє кореспондент Zmi.ck.ua.
Голова ГО "Соціальна єдність" Микола Калашник зазначив, у компанії також працює людина, яка має проблеми зі слухом, тому це питання вони вивчали зсередини й розробили додаток із розумінням проблеми.
"Для мене було великим відкриттям те, що люди з вадами слуху не можуть банально викликати швидку. Їм завжди потрібна допомога третьої особи. Погано, що є такі бар’єри. Додаток ConnectPro дає можливість вирішити ці проблеми", – зазначив Микола Калашник.
Загалом софт уже починають упроваджувати в кількох містах України, серед яких Маріуполь, Одеса, Харків, Полтава, Дніпро тощо. Перекладачі, які сидять у call-center, відповідають на дзвінки споживачів у будь-який час та надають необхідну інформацію чи послугу.
Мета – створити рівні можливості шляхом створення глобальної інфраструктури для осіб із порушенням слуху. Додаток дає можливість 24/7 незалежно від того, до якої мережі людина долучена, викликати екстрену службу, поспілкуватися з оточуючими, отримати будь-яку інформацію, подзвонити до будь-кого, отримати належним чином послуги в державних установах тощо.
"Ми співпрацюємо з деякими всеукраїнськими компаніями, такими як торгова мережа "Ашан". Тепер туди може прийти людина з вадами слуху й без третьої особи зробити покупку. Для цього є спеціальні каси. Більше того, вони навіть працевлаштовують людей. Також компанія Vodafon співпрацює з нами", – зазначив Микола Калашник.
За допомогою софту люди можуть проходити тренінги, навчатися та самореалізовуватися. Адже завдяки QR-коду можна підключитися кільком людям і одночасно слухати лекції та брати участь в обговореннях.
"У нас є два типи додатків. Один – для міських установ, де працюють люди, що будуть обслуговувати. А інший – це додаток, який дає можливість швидко в порядку пріоритету отримати необхідну інформацію", – зазначає Микола Калашник.
У call-center спочатку опрацьовують дзвінки, які надходять від екстрених викликів, наприклад, зв’язатися з поліцією чи швидкою. Але загалом, за словами розробників, час очікування не перевищує 30 секунд.
Загалом додаток є безкоштовним для звичайних користувачів. Їм просто потрібно стати на облік.
За словами голови громадської організації "Життя без бар’єрів" Лесі Валяєвої та керівниці обласної організації Українського товариства глухих Ольги Петрової уже є аналогічний додаток.
"Достатньо купити планшети для установ, де цей додаток не установлений, і працювати. Так не доведеться витрачати гроші на придбання ліцензії. Державний бюджет виділяє кошти на всеукраїнське товариство глухих. Ця послуга є під назвою «Сервіс УТОГ», створена центром відділу зв’язків із громадськістю виконавчого апарату ЦПУТО, а послуги членам УТОГ надають штатні перекладачі організації. Від комерційних служб, які також надають подібну допомогу, сервіс УТОГ відрізняється тим, що послуги перекладу надають фактично безоплатно. Бо кошти з бюджету йдуть на УТОГ і вони розподіляють їх. Він працює цілодобово також", – зазначила Леся Валяєва.
Питання грошей залежить від того, який функціонал хоче бачити департамент соціальної політики як замовник. Тому в ЦНАПі це може бути одна цифра, в поліклініці – інший. Для користувачів, що на своєму смартфоні, що в соціальних службах – це безкоштовно. Оплачують чи муніципалітет, чи спів фінансування міністерства соціальної політики з містом.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter