Черкаські балачки: кольорове місто та "витвір" архітектури
Реклама
Протягом тижня черкащани обговорювали «шансон» у громадському транспорті та всюдисущу рекламу.
Бурхливі дискусії викликало рішення виконкому заборонити не тільки «шансон» у автобусах, а й музику взагалі. Прибічники ідеї додають, що час оголошувати назви зупинок.
Черкащанин Сергій Руденко: «Швидко змінити назви маршрутів та зупинок у відповідності з новими топонімічними назвами. Оголошувати зупинки по-новому. При проїзді між зупинками транслювати в записі розповідь про вулицю чи площу до якої під’їжджаємо, про визначні місця Черкас».
У соцмережах висловлювали думку, що це не найважливіша проблема у місті.
«І так робота не солодка, а тепер ще слухати гуркіт машини 17 годин на добу. Краще б прийняли рішення про те, що одному водію за кермом стільки часу знаходитися не можна. Значно небезпечніше водій, що засинає, ніж музика», - зазначила черкащанка Олександра Крикунова.
«Був Будинок з рушниками, став з жалюзями», - прокоментував громадський активіст Ярослав Лавров.
У коментарях черкащани зазначають, що гостям немає чого показати у місті, окрім Дніпра. Через рекламу на будівлях усе різнокольорове.
«Будь ближче до сусідів», - користувачі соцмереж коментують будівлю, яку звели ледь не впритул до багатоповерхівки. Мешканці будинку замість виду на Дніпро бачитимуть лише цегляну стіну.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter