Черкаський чиновник поділився рецептом, як урятуватися від кабінетної роботи
Реклама
Про спонтанні візити до навчальних закладів директор департаменту освіти та гуманітарної політики Ігор Волошин розповів на своїй сторінці у соціальній мережі.
Учора вранці керівник відвідав дві школи та садок. Він переконаний, що така практика значно ефективніша для виявлення та вирішення проблем, ніж кабінетна робота.
"Активний понеділок.Коли зранку так не хочеться до кабінету, їдеш інспектувати заклади. Як показує практика, незаплановані візити можуть виявити чимало проблем.Так, сьогодні зранку побував у двох школах - № 2, № 10 та садочку № 61. Оглянув території, приміщення, цікавився передусім господарськими проблеми. Уцілому залишився задоволeним візитами. У коридорах і кабінетах затишно, в туалетах - чисто, а ось із утриманням території – складніше. Три гектари ділянки біля школи обслуговує 1 двірник. Забезпечити там порядок на всі сто відсотків, зрозуміло, непросто", - зазначив Волошин.
Він зауважив, що за штатним розписом навчальний заклад може мати лише одного двірника та лише при наявності півтора гектара дерев - ще й садівника. Саме тому очільник департаменту вважає доцільним більш активно залучати до облаштування територій школярів: створювати так звані дослідницькі дільниці, ландшафтні куточки.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter