Чому ОСББ йдуть до управителя? Мешканці розповідають, чим не вигідно самостійно обслуговувати будинок
Реклама
"Одна людина не може управляти будинком". Так стверджує мешканець багатоквартирки на Амброса, 40 Дмитро Завадський. Ще в 2017-му році в будинку створили ОСББ. Та з ним не склалося. Мешканці зрозуміли, що це економічно не вигідно для них.
Про те, чому об’єднання співвласників не спрацювало та як їм нині з управлінською компанією, розповідають самі мешканці.
"Ми не потрапили на конкурс 2019 року, адже юридично ще існували як ОСББ. Потім, поки розформували його, двічі міськрада нас і ще десяток будинків виставляла на конкурс. Але жодна так звана управлінська організація не хотіла нас брати на обслуговування. Ми почали шукати самостійно. На наші запити відгукнувся лише Андрій Бортник. Ми обумовили оптимальний тариф, провели загальні збори та підписали угоду з управлінською компанією "Нова якість", – ділиться уповноважений будинком Дмитро Завадський.
До цього в будинку була загроза зупинки ліфтів, заборгованість за електроенергію в місцях загального користування та занехаяна територія. Зараз мешканці 24/7 можуть подати заявку через кол-центр компанії та викликати в будь-який момент аварійно-ремонтну бригаду.
Двічі через проблеми з електрикою та каналізацією контактувати з "Новою якістю" доводилося мешканці будинку Анастасії Малишевій. Жінка каже: реагували миттєво і вдень, і вночі. Роботою фахівців задоволена, усе вчасно та якісно.
"У мене завжди були проблеми з опаленням: батареї всі гарячі, а у ванній кімнаті – холодно. Не знаю, чому. За стільки часу ми так і не змогли вирішити це питання. Проте зараз, уже як півтора тижні, температура повітря оптимальна по всій квартирі. За це я вдячна "Новій якості" та особисто нашому уповноваженому будинку", – розповідає Віра Голобородько, мешканка будинку на Амброса, 40.
За понад рік роботи в цьому будинку відремонтували покрівлю, закрили металевими решітками вікна техповерху та продухи в підвалах. Майстриня управлінської компанії Наталія Пенгель зазначає, що вдалося також замінити каналізаційну мережу в підвальному приміщенні, частково – стояки холодного й гарячого водопостачання. На черзі – ремонт двох під’їздів у багатоквартирці та заміна кранів на стояках подачі холодної й гарячої води.
Додамо, з моменту діяльності "Нової якості" договір на обслуговування з нею підписали близько десяти ОСББ міста. Усе тому, що управлінець бере лише 15% винагороди за свої послуги, коли левову частину бюджету ОСББ з’їдають зарплати голови та бухгалтера.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter