Діти-винахідники з Черкас створюють двигуни, роботів та мобільні додатки
Реклама
Із нагоди Дня дітей-винахідників Суспільне побувало у школі, де старшокласники самі майструють роботів та комп’ютерні програми.
У Черкаському фізико-математичному ліцеї поглиблено вивчають точні науки, а у вільний час займаються робототехнікою, розповів директор ліцею Іван Плющай.
Дев’ятикласник Іван Лініченко за час карантину змайстрував тепловий двигун Стірлінга. Розповів, що для нього це була розвага – зробити щось практичне, бо завжди любив точні науки. Деталі двигуна Іван разом з батьком роздрукував на 3-Д принтері. Інші складові знайшли у магазині.
Одинадцятикласник Михайло Ткаченко та троє його товаришів самотужки створили робота, що може крутися довкола своєї осі, перевозити кільця, виштовхувати їх з великою силою. У кожного із трьох хлопців своє завдання: Богдан та Єгор стежать за рухом робота.
"Я віддаю команди. За допомогою телефона вони оброблюються і передаються в систему робота", – розповів Богдан Говорун.
Структура робота – ідея одинадцятикласника Михайла Кукли:
"Я захоплююсь 3D принтінгом і конструюванням, тому і об’єдную це. Деталі я друкую вдома на своєму 3D принтері", – розповів він.
Одинадцятикласниця Ірина Бобкова розробила мобільний додаток, який повністю прибирає рухомих людей із кадру під час фотозйомки.
"Наприклад, туристу потрібно, щоб цей процес був простим – витягнув пристрій з кишені, натиснув декілька кнопочок і все – красиве фото для соцмережі готове одразу на місці. Швидко і без фотошопу".
Старшокласник Дмитро Палагін винайшов спосіб прибирати шуми із цифрових зображень:
"Проблеми зі зменшенням шумів постійно з’являються під час обробки даних. Це може бути фотозйомка з літака чи супутника, чи зашумлене медичне зображення чи знімок із камери спостереження".
За словами директора фізико-математичного ліцею Івана Плющая, своїми учнями він пишається і вважає, що за такими дітьми майбутнє не лише України.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter