Куди звертатись черкащанам, щоб їх не ображали хамовиті лікарі та медсестри
Реклама
Зухвалість та грубість. Замість допомоги пацієнти в черкаських лікарнях інколи отримують порцію образ.
Журналістам Zmi.ck.ua стало відомо про два випадки за один день, коли медпрацівники у закладі довели відвідувачів до сліз.
"Вчора півдня плакала від нашої медицини, хоч в останні роки мене довести до сліз дуже непросто. Вперше в житті потрапила до лікарні, ще й на швидкій. Те, як поводяться з пацієнтами, як спілкуються і знущаються на словах, болить не менше, ніж те, з чим власне потрапляєш. Це дуже важко морально», – повідомила черкащанка Юлія.
Дівчина потрапила до одного з відділень Третьої міської лікарні. На щастя, конфлікт вирішили власними силами. Дійти порозуміння так і не вийшло черкащанці Анастасії. Крик здійняла медпрацівниця Першої міської поліклініки через те, що дівчина смикнула ручку закритого сусіднього кабінету.
Як повідомив у коментарі Zmi.ck.ua директор департаменту охорони здоров'я та медичних послуг - начальник управління контролю якості медичних послуг Олег Стадник, зі ста розглянутих звернень громадян десята частина є абсолютно не обґрунтована. Є громадянин, який на гарячу лінію надіслав 63 скарги.
У випадках, коли непрофесійні дії працівників підтверджуються, у департаменті завжди намагаються влаштувати зустріч і вирішити конфлікт.
«Ми живемо зараз у непростий час і не потрібно провокувати один одного. У кожного свої проблеми. Такі випадки агресії у нині виникають часто. Причини конфліктів різні: непорозуміння між сторонами, завищені вимоги до медпрацівників. Зазвичай, коли людина охолоне, то вже по-іншому сприймає дії. Є ж люди конфліктні за характером. Ще десята частина звернень – від хворих людей, які у момент загострення хвороби поводяться неадекватно. Потрібно розбиратися у кожному конкретному випадку, в якій частині були образи. Але, звісно, на робочому місці медпрацівник має професійно поводитися», – зазначив Олег Стадник.
За його словами, важливо, щоб звернення не було анонімним. Так легше і швидше вирішити конфлікт. Відповідно і покарання має бути адресним.
«За кожен результат дії має бути відповідь. Не потрібно боятися написати скаргу. Якщо людина хамовита, то таке повідомлення ставить її на місце», – додає посадовець.
Якщо непрофесійні дії медпрацівника доводяться, то покарання може бути різним, залежно від ступеня порушення: від в’язниці до бесід і намагання ввести в рамки норм.
За відмову надати медичну допомогу – кримінальна відповідальність. Непрофесійні дії тягнуть за собою догани та попередження. Якщо є проблеми зі спілкуванням, то під підпис можуть відправити на семінар, провести бесіду.
«У разі повторення випадку чи постійних конфліктів, без жалю прощаємося із працівником», – зауважив Олег Стадник.
За його словами, при виникненні конфлікту потрібно звернутися до адміністрації закладу. Якщо не допомогло, то написати звернення до департаменту охорони здоров’я. Письмову заяву з детально описаним випадком потрібно принести до канцелярії міськвиконкому – 106 кабінет. Якщо людина не знає прізвища медпрацівника, важливо описати місце, час виникнення конфлікту та всі відомі факти. Необхідно також вказати свої контактні дані.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter