"Мамо, я в біді", "Ваш син у поліції", розіграші та проблеми з картками: як шахраї "кидають" черкащан
Реклама
Одним із найбільш поширених видів шахрайств є телефонні афери. Поліція Черкаської області закликає всіх громадян бути пильними. А якщо все ж опинились у подібній ситуації, то наголошують, що потрібно відразу звертатися за номером 102.
Про це повідомляє пресслужба ГУНП у Черкаській області.
Розслідування телефонних та інтернет-шахрайств значно ускладнюється тим, що злочинець може діяти на відстані, перебуваючи в іншому місті і навіть країні. Телефонними шахраями або їхніми спільниками можуть виявитися навіть громадяни, що вже відбувають покарання в місцях позбавлення волі.
Серед основних телефонних афер виділяють такі:
- Мамо, я в біді.
Найвідоміший спосіб обману громадян. Голос в трубці, який просить про допомогу, схвильовані родичі сприймають за рідний. Неспокій і хвилювання за близьких людей - ось на що розраховують злочинці, які планують здійснити шахрайство.
- Ваш син у поліції.
Більш складна схема – дзвінок від чоловіка, який представляється співробітником поліції. У більшості випадків "поліцейський" повідомляє, що хтось з родичів став учасником ДТП або побив людину і щоб уникнути відповідальності, потрібно передати певну грошову суму.
- Розіграші, призи, лотереї.
У кризовий час більшість людей прагне заробити будь-якими способами і скористатися вигідними пропозиціями. Розіграш цінного призу, оголошення про розпродаж чи покупки за вигідною ціною - і за все це пропонується внести "символічну" суму на вказаний рахунок. Звичайно ж, ніхто при цьому нічого не виграє, крім самих шахраїв.
- Проблеми з банківською карткою.
Наступна схема обману також дуже поширена. Дзвонять на телефон і представляються співробітниками банку. Інформація, яку повідомляє "банківський працівник" різна: карта заблокована, банк вживає додаткові заходи щодо захисту карткових рахунків, з вашої картки відбулося зняття коштів або на карту помилково були переведені гроші. Найгірші наслідки настають після того, як клієнт банку повідомляє шахраям персональні дані та дані карти.
- Продаж товарів.
Одна з найрозповсюдженіших афер в мережі — продаж неіснуючих товарів і послуг через Інтернет - аукціони і магазини. Найчастіше на сайтах виставляють міфічні лоти. Продавець, щоб залучити покупців, пропонує товар за заниженою ціною. Покупець оплачує покупку, але товар так і не отримує.
Для отримання інформації про стан розгляду поданого раніше електронного звернення або отримання роз'яснення щодо діяльності підрозділу – звертайтеся на електронну адресу: [email protected] або за телефоном - 0 800 50 51 70 (понеділок- п’ятниця з 09:00 до 18:00). Повідомити про вчинене інтернетшахрайство можна за формою зворотного зв’язку ТУТ.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter