Наскрізна дірка в автобусі, немає решти та лише сидячі місця: як черкащанам поскаржиться на роботу транспорту
Реклама
Вартість проїзду в черкаських автобусах збільшилась із 5 до 7 гривень від 4 лютого. А от стан самих маршруток та якість обслуговування не покращилась. Про це постійно в соціальних мережах, зокрема в групі "Транспорт Че. Громадський контроль", скаржаться містяни.
Сьогодні черкащанка Світлана Чеботарева опублікувала пост про те, що на 31 маршруті, який тільки-но вранці вийшов на рейс, видно наскрізну дірку, сам транспорт зламався, а люди не можуть дістатися до роботи вчасно, проте мають платити сім гривень.
"Маршрутка тільки вийшла на рейс, а в салоні, вибачте, свинюшник, доїхати з "Дахнівки" до зупинки "Лісхоз" неможливо, автобус зламався. Кожного дня на маршруті 31 якась надзвичайна подія, на роботи вчасно люди попасти не можуть", – написала вона.
У коментарі виданню Zmi.ck.ua начальник Управління транспорту Черкаської міської ради Віталій Москаленко повідомив, що по цій ситуації до перевізника вже звернулись.
"Бачили пост по 31 автобусі, але письмово про технічний стан скарг не надходило. Ми з цього приводу вже звернулись до перевізника. Попросили його більш уважно ставитися до техніки та поважати наших жителів. Перевізники розповідають, що в них стоїть багато автобусів, а випускають ось такі. Загалом кожен автобус проходить двічі технічний огляд та отримує ліцензію, яка дозволяє перевозити пасажирів", – зазначив він.
Додає, що наразі в соціальних мережах люди часто скаржаться на роботу кондукторів, водій, технічний стан транспорту, однак приблизно тільки 30 відсотків таких скарг надходить до Управління в електронному чи письмовому вигляді, як звернення.
"Зазвичай усе залишається у Facebook. Є скарги, але зазвичай те, що роздувають в інтернеті, до нас у вигляді звернень від громадян надходить дуже рідко", – розповідає Віталій Москаленко.
За його словами, зараз черкащани найчастіше скаржаться на те, що у тролейбусах не беруть стоячих, а возять тільки по сидячих місцях. Хоча в цьому випадку працівники громадського транспорту діють відповідно до карантинних вимог, установлених Міністерство охорони здоров’я України. Нагадаємо, що наразі область та місто Черкаси перебуває у "помаранчевій" карантинній зоні.
"Також скаржаться, що не вистачає тролейбусів та автобусів. Є скарги і на обслуговування в транспорті – на роботу кондукторів, водіїв, – але я не можу сказати, що їх дуже багато. Немає жодної письмової скарги на те, що в кондуктора немає чим давати решту, проте в інтернеті цієї інформації багато", – сказав Віталій Москаленко.
Він додає, що громадянам потрібно звертатися із письмовою скаргою, а не писати дописи в соціальних мережах, якщо вони хочуть, аби на їхнє звернення було відреаговано в такому ж письмовому вигляді. Зробити це можна в кілька способів:
– оформити онлайн-звернення на сайті Черкаської міської ради. Для цього на сайті зліва треба перейти в розділ "Звернення громадян (online)" та заповнити форму. На нього в міськраді відреагують протягом 14 днів.
– можна звернутися за адресою вул. Байди Вишнивецького, 36. Написати письмову скаргу, надіслати її через пошту на цю адресу або вкинути в скриньку, яка розміщена в приміщенні.
– у термінових випадках можна зателефонувати за номером – 36-01-72. Тоді скаргу приймуть в усному вигляді.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Договір із черкаськими перевізниками, які протягом місяця не встановлять GPS-трекери, розірвуть", – міськрада.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter