"Не потрібно бути зіркою, щоб тобою цікавилися": у Черкасах говорили про успішних жінок-блогерів
Реклама
В Україні реалізують нову правозахисну програму "I am media", спрямовану на посилення активності внутрішньо переміщених жінок за допомогою сили блогерства.
Координатори проекту під час прес-конференції у Черкасах розповіли про результати проведеної роботи та плани на найближче майбутнє.
Проект "I am media" втілює у життя громадська організація "Фундація прав людини" за фінансової підтримки Robert Bosch Foundation у партнерстві з Черкаською ОДА та міжнародним благодійним фондом "Небайдужі".
На Черкащині програму почали реалізовувати в березні. Так, провели круглий стіл; дводенний тренінг за участі відомих людей, зокрема, блогера й ведучого "ЕспрессоTV" та ЧБшоу Богдана Буткевича, а також засновниці "Школи прибуткового блогінгу" Олени Литвинової; організували 10 щотижневих зустрічей у форматі блог-кафе та багато інших заходів. Мова на них йшла про можливості соцмереж, інтернет-ресурсів та розвиток блогерства.
Восени ж організатори планують проводити роботу з жінками в ОТГ, аби допомогти їм через інтернет продавати й рекламувати свою продукцію, адже там дефіцит робочих місць й це є прекрасним шляхом заробітку й самореалізації. Так, наприклад, як розповіла директор благодійного фонду "Небайдужі" Майя Кулик, у селі в Шполянському районі вже є приклад того, як підприємці-переселенці з Криму успішно реалізують за допомогою мережі інтернет більше 30 сортів сиру власного виробництва.
Окрім цього, координатори проекту хочуть працювати з категорією жінок 50+. Як зауважила Майя Кулик, наразі найстаршій відомій блогерці 91 рік. Блогінг – це та сфера, де може реалізувати кожна жінка. Усім насправді є чим поділитися з іншими.
Як зауважила спікер Олена Литвинова, яка займається блогерством уже 6 років й заробляє лише на цьому, щоб стати блогером не потрібно бути зіркою.
"Люди хочуть бачити скажімо свою сусідку тьотю Люсю, яка гарно пече пиріжки. Тому що люди шукають себе в іншій людині, за якою стежать. Головне почати писати, подолати страх й тих "тарганів", які заважають самореалізуватися", - сказала Литвинова.
За її словами, блогінг надає можливість отримувати заробіток від рекламодавців, допомагає знаходити клієнтів, однодумців, займатися волонтерською діяльністю. Так, наприклад, було зібрано 17 тисяч гривень для притулку, гроші надсилали навіть з інших континентів.
Жінка зауважила. що блогерство – це безпрограшний варіант, адже він не потребує значних капіталовкладень і в будь-якому випадку принесе користь, якщо не у вигляді прибутку, то принаймні у плані набуття нового досвіду й навиків.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter