Переоформлення виплат на Черкащині: що змінилося для одиноких матерів та малозбезпечених родин?
Реклама
Уряд ухвалив Постанову №632, відповідно до якої з 1 липня 2020 року припиняється автоматичне продовження виплат на дітей одиноким матерям, а також малозабезпеченим сім’ям, у яких закінчився строк таких виплат у березні–червні цього року. Подальші виплати здійснюватимуть лише після подання нової заяви з необхідними документами та декларації про доходи й майновий стан.
Про це повідомляє пресслужба департаменту соціальної політики Черкаської міської ради.
Допомогу одиноким матерям та малозабезпеченим сім’ям, які звернулися в липні–серпні 2020 року, призначатимуть і виплачуватимуть починаючи з липня 2020 року.
Для переорформлення необхідно звернутися до департаменту соціальної політики з двома комплектами документів:
- Для перерахунку допомоги, АВТОМАТИЧНО виплаченої до 1 липня 2020 року в зв’язку з карантином;
- Для призначення допомоги за нормами, які діють з 1 липня 2020 року.
Перелік документів:
- Заява про призначення всіх видів допомог;
- Декларація про доходи та майновий стан;
- Довідка про доходи.
Інформація про склад сім’ї зазначається в декларації, тому для оформлення виплат одиноким мамам подавати довідку про реєстрацію місця проживання матері і дитини не потрібно.
З 1 липня 2020 року розмір цієї допомоги:
- Для малозабезпечених сімей дорівнюватиме різниці між прожитковим мінімумом для сім’ї та середньомісячним сукупним доходом сім’ї, яка звертається по цю допомогу;
- Для одиноких матерів дорівнюватиме різниці між 100 відсотками прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні 6 місяців.
Попередні 6 місяців становлять два квартали, що передують місяцю, який передує місяцю звернення за призначенням допомоги. Зауважимо, що з 1 липня 2020 року субсидії і пільги також враховуються в доходах. Допомога на дітей одиноким матерям, малозабезпеченим сім’ям не призначається, якщо у складі сім’ї є повнолітні працездатні особи, які не працювали й не отримували доходів протягом вказаного у декларації періоду (проте у цьому випадку є низка виключень, зокрема догляд за певними категоріями людей, а також сплата єдиного страхового внеску) та член сім’ї протягом 12 місяців перед зверненням про призначення допомоги здійснив на суму більше 50 тисяч гривень:
- купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), транспортного засобу, будівельних матеріалів та інших товарів довгострокового вжитку;
- оплату (одноразово) будь-яких послуг (крім медичних, освітніх та житлово-комунальних згідно із соціальною нормою житла та нормативами житлово-комунального обслуговування).
У власності сім’ї є:
- друга квартира (будинок). Але не враховується житло на окупованих та анексованих територіях, а також непридатне для проживання, що підтверджено актом обстеження технічного стану.
- більше ніж один транспортний засіб, менше 15 років з дати випуску (крім мопеда і причепа). Але не враховується транспорт, отриманий безоплатно чи на пільгових умовах через органи соцзахисту, а також придбаний батьками-вихователями дитячих будинків сімейного типу.
Про наявність (відсутність) у власності транспортних засобів слід зазначити в декларації.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter