Продати чи віддати мешканцям? Управлінець просить місто допомогти осколом на ремонт прибудинкових територій
Реклама
Асфальтний оскол, який перебуває на балансі КП “ЧЕЛУАШ”, усі роки безкоштовно отримувати СУБи та КСН для проведення ремонтних робіт біля черкаських багатоквартирок. Це передбачено відповідним рішенням міськвиконкому. Та у 2020 році воно так і не зазнало змін: у переліку організацій лишилися фактично не функціонуючі СУБи, а от управлінська компанія так і не з’явилася.
- Щодня ми отримуємо заявки та звернення від мешканців на ремонт прибудинкової території. Таких у компанії вже тисячі від мешканців, будинки яких ми обслуговуємо. Ми готові братися за роботи, маємо рециклер для укладання асфальту, бригаду робітників. Але робота стоїть, бо ми не можемо отримати безкоштовно оскол, - говорить засновник групи компаній “Нова якість” Андрій Бортник.
За його словами, якщо купувати асфальт для виконання цих заявок, то ремонт побачать одиниці - це великі будинки, які акумулюють значні суми на накопичувальному рахунку.
- Ми порахували, що аби залатати асфальтне покриття на прибудинкових територіях будинків, які ми обслуговуємо, потрібно тільки осколу на близько 2 мільйонів гривень. Роботи коштують ще більше. Це значні витрати для будинку, а тому ремонт ще роками за нинішніх умов не побачать маленькі будинки, - додає Андрій Бортник.
Техніка підприємства здатна укладати щодня близько 10 тонн асфальту. Це достойний темп виконання робіт. Однак поки без осколу виконання заявок відбувається дуже повільно.
- Ми вже кілька тижнів просимо міськвиконком внести зміни до їхнього квітневого рішення і додати нас у перелік організацій. Пишемо листи КСНам, адже вони можуть отримати оскол і передати його нам, аби ми приводили до ладу будинки, які належать до їхніх комітетів. Однак з усіх сторін поки без реакцій. І ми хочемо звернути на це увагу, - говорить засновник групи компаній “Нова якість”.
В управлінській компанії наголошують, матеріал безкоштовно просять не для себе, а для жителів міста. Адже у значній частині дворів не надто безпечно пересуватися через глибоченні ями, які десятиліттями утворювалися на прибудинкових доріжках.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter