Що варто знати черкаським батькам про місце реєстрації новонародженої дитини
Реклама
Батьки зобов'язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.
Про це повідомляє прес-служба Черкаської міської ради.
Правилами реєстрації місця проживання, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207, встановлено, що за бажанням батьків чи одного з них документи для реєстрації місця проживання дитини можуть бути подані через органи державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини.
Для реєстрації місця проживання новонародженої дитини подаються:
– письмова заява встановленого зразка;
– свідоцтво про народження дитини;
– квитанція про сплату адміністративного збору;
– документ, що засвідчує особу законного представника (батьків, усиновлювачів).
У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами місце проживання дитини, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків.
Уповноважений працівник перевіряє належність документа, що посвідчує особу батьків (усиновлювачів), їх дійсність, правильність заповнення заяви про реєстрацію місця проживання, наявність документів, необхідних для реєстрації місця проживання дитини, про що ним робиться відповідний запис у цій заяві.
Прийняті документи передаються до відповідного органу реєстрації.
Довідка про реєстрацію місця проживання дитини може бути видана за бажанням батьків – у відповідному органі реєстрації чи відділі державної реєстрації актів цивільного стану, центрі надання адміністративних послуг, або надіслана поштою на адресу місця проживання.
При поданні заяви на реєстрацію місця проживання новонародженої дитини з 01.01.2019 необхідно сплатити адміністративний збір у сумі 13,60 грн. (0,0085 мінімальної заробітної плати).
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter