Реклама

Реклама
Реклама
26.10.17 10:15

Шанс для черкаського тролейбуса. Як має змінитися електротранспорт у наступні чотири роки? (ВІДЕО)


Реклама
Шанс для черкаського тролейбуса. Як має змінитися електротранспорт у наступні чотири роки? (ВІДЕО)

 

У Черкасах 5 жовтня міські депутати ухвалили програму розвитку електротранспорту на 2017- 2020 роки. Вона мусить допомогти працювати КП "Черкасиелектротранс" беззбитково, збільшити кількість тролейбусів, поліпшити якість перевезень у Черкасах.

Про це інформує "Громадське ТБ. Черкаси".

Врятувати "Черкасиелектротранс"

 

За словами директора КП "Черкасиелектротранс" Петра Кучера, попередня програма змогла зупинити економічне падіння підприємства. Завдяки їй зараз їздить більше тролейбусів, є вечірні рейси, а на підприємстві працює 400 осіб.

– Я вважаю, що в останні роки ремонт тролейбусів виконувався неефективно. Передбачені Державною програмою розвитку міського електричного транспорту на 2007-2017 бюджетні кошти  на закупівлю нових машин не виділили. У 2012-му році ми мали 20 млн грн боргу. Зараз цю суму ми скоротили до 3,8 млн. До того ж, були затримки у виплаті зарплат.

Нова ж програма спрямована на те, щоб підприємство не несло збитки і працювало згідно з вимогами громадян. Завдяки їй, КП "Черкасиелектротранс" зможе отримувати 10 млн грн на рік . Але для цього необхідно буде повністю модернізувати підприємство. Зробити це буде не так просто, кажуть місцеві активісти, адже проблем у електротранспортній системі Черкас дуже багато.

На чому їхати?

Зараз у місті діють 14 тролейбусних маршрутів та спеціальні рейси. У підприємства є 100 тролейбусів. Їхній середній вік – 20 років.  Значна частина тролейбусів парку застаріла і їх варто оновлювати. Проте робити це треба не одноразовими придбаннями, а щоб новий транспорт в Черкасах з’являвся щороку, впевнений активіст Валерій Мироненко.

– Крім цього, вкрай не вистачає молодих водіїв, більшість із них – пенсійного або передпенсійного віку. Через кілька років їм потрібна буде молода заміна, – зазначає він.

Розвиток комунального електротранспорту в місті – це єдине, що може вплинути на приватних перевізників, упевнений Валерій Мироненко. Щоб конкурувати, їм доведеться покращувати якість послуг.

Серед проблем місцевий активіст Павло Мосійчук також називає дублювання маршрутів. Тролейбуси працюють не у всіх районах міста, в районі "Митниця" взагалі немає тролейбусної лінії.

Операція "Модернізація"

На реалізацію програми з міського бюджету щороку будуть виділяти кошти, але на що саме їх спрямують – вирішуватимуть депутати.

До кінця 2020-го року в Черкасах планують створити диспетчерське управління з GPS-відслідковуванням та обліком пасажирів. Така система контролю за громадським транспортом  дозволить підприємству заробляти 7 млн грн на рік. На підприємстві мають скоротити неефективні робочі місця.

З’явиться автоматизована система оплати за проїзд, місто облаштують “розумними зупинками”. У планах – відремонтувати старі тролейбусні лінії та збудувати нові. До 2020-го тролейбусні маршрути можуть з’явитися на вулицях Гагаріна, Сержанта Смірнова, Героїв Дніпра та Гетьмана Сагайдачного.

За чотири роки тролейбусники хочуть придбати 32 нових  тролейбуси за середньою вартістю до 5 млн за одну машину. Також до 2020-го придбають 16 відремонтованих по 700 тис. грн. При цьому, щороку списуватимуть по 12 старих тролейбусів. Вирішать і проблему із водіями – готуватимуть по 20 водіїв щороку. Нарешті у черкаських тролейбусах з’явиться Wi-Fi. Вартість проїзду зростатиме щороку, і у 2020-му може піднятися до 5 грн. А от проїзний квиток коштуватиме 300 грн (зараз він вартує 120 грн).

Та найважливіше: як покращити якість транспортних послуг, тепер обіцяють запитувати у громади міста.

Програма – не панацея

Транспортна реформа для Черкас мусить об’єднати всі види транспорту, вважає активіст Павло Мосійчук.

– Я пропоную пересадочну схему руху та розподіл маршрутів на районні та місцеві. Пасажир мусить платити не за перебування в транспорті, а за поїздку в цілому і може здійснювати пересадки за квитком між різними видами транспорту.

Несправедливим Павло вважає і те, що пільговики в нашому місті можуть їздити лише на тролейбусах. Право пільгового проїзду мусить діяти на всіх видах громадського транспорту.

За інформацією "Черкасиелектротрансу", нині пільговим проїздом користується майже половина населення міста – близько 130 тис. громадян.

Утім уся ця програма може так і лишитися кольоровим "фантиком", якщо міська влада не знайде кошти на її втілення. Досвід попередніх років показує: гроші на розвиток тролейбусів виділялися епізодично. Так, зрушення і справді є. За два останні роки у місті з’явилося 23 нових тролейбуси. Але – 15 із них подарував «Азот». Часто представники влади відверто саботували ініціативи, покликані покращити пасажирський сервіс у Черкасах. 

 

Читайте нас у Telegram-каналі. Там коротко і ясно.


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter
#реформа #транспорт #тролейбуси

Останні новини

28 листопада 2024
Читайте нас у Telegram. Підписуйтесь на наш канал
21:39
На Черкащині опублікували графіки відключення світла 29 листопада
19:32
На Золотоніщині чоловік підрізав свого брата
18:22
Черкащан попереджають про можливі перебої із гарячим водопостачання та опаленням
17:25
Стало відомо, коли відбудеться прощання із відомим черкаським лікарем 
16:53
На Черкащині прогнозують мокрий сніг та дощ
16:25
На Канівщині більше 20 військовослужбовців отримають одноразові виплати
15:52
Канівчанина засудили до 7 років за ґратами за збут наркотиків
15:42
Патрульні виявили п'яного черкащанина, який керував автівкою без посвідчення
14:43
На Черкащині збільшили кількість годин без світла
13:58
На Черкащині енергетики знову додали черги на відключення світла
13:41
На Золотоніщині попрощалися із полеглим захисником
12:59
На Черкащині викрили двох адміністраторів груп у соцмережах, які повідомляли про місця роздачі повісток
12:11
На Черкащині скасували графіки аварійних  відключень електроенергії 
11:31
У Черкасах водій на смерть збив пенсіонера
10:57
У Черкасах на Дніпрі виявили браконьєра
10:02
У Черкасах школа та деякі будинки залишилися без гарячої води та опалення 
09:52
На Шполянщині горіло стихійне сміттєзвалище
08:49
На Черкащині змінився графік відключення світла
27 листопада 2024
20:17
Енергетики оновили графік відключення електроенергії у Черкаській області на 28 листопада
19:54
У Черкасах не стало відомого лікаря
19:28
На Звенигородщині відкрили меморіальну дошку загиблому воїну 
18:26
До черкаських будинків у центрі Черкас відновили подачу теплоносія