ТК "Добра Хата": тепло родинного затишку
Реклама
Товари бакалійної групи зазвичай асоціюються у людей із консервами та сипучими продуктами, якість яких, вважають вони, всюди приблизно однакова. І тільки від майстерності людини, яка готує з них ту чи іншу страву, залежить кінцевий смак та користь.
Цю помилкову думку спростовує торгова марка «Добра хата», продукція якої завжди гарантованої якості, а їжа, приготована на її основі, передає відчуття домашнього тепла i затишку. Того самого тепла i затишку, яких сьогодні так не вистачає, і які вкладають у свою працю співробітники цієї великої дружньої компанії.
«Добра хата» 2023 року готується відзначити своє тридцятиріччя. Це сімейний бізнес, який із самого початку був націлений на те, щоб поняття «родина» у його класичному розумінні – коло людей, пов'язаних спорідненістю – розширити до рівня компанії. Щоб кожен її співробітник, незалежно від рангу та стажу, почував себе комфортно, отримуючи задоволення не тільки від працi, а й від атмосфери, яка панує в трудовому колективі. Адже на роботі ми проводимо чималу частину свого часу.
Це завдання було реалізовано сповна. Усі свята, дні народження, урочистості в компанії відзначають спільно, ділять разом як радості, так і прикрощі. Тому не дивно, що випробування війною доброхатiвцi витримали із честю: зуміли подолати турбулентність перших днів, налагодили виробництво та логістику, взяли на себе обов'язки тих, хто на деякий час був змушений виїхати з країни.
Після цього перед компанією постало нове завдання – заповнити ті ніші бакалійної продукції, в яких сформувався певний дефіцит, і тим самим зробити свій вагомий внесок у продовольчу безпеку країни. Так до основної місії компанії – «Робимо життя здоровим та щасливим» - додалося нове кредо: «Вирішуємо продовольчу захищеність українців».
Водночас з цим «Добра Хата» від початку російського вторгнення почала активно допомагати нашим військовим та людям, які опинилися поблизу бойових дій, тим, хто тікав від війни й окупації, i іншим соціально не захищеним співгромадянам. Це були і є різноманітні форми моральної та матеріальної підтримки, але насамперед - продуктова допомога.
«Найкращі каші у мене виходять із круп торгової марки «Добра хата», - розповідає кухар-волонтер Геннадій Хавін. - А які смачні паски ми спекли з борошна, наданого компанією, для наших бійців на передовій, слів немає».
Продукція «Доброї хати» сьогодні представлена у безлічі невеликих магазинів та оптово-роздрібних точок Черкащини, на ринках та в мережах «Наша Ряба» i «Галя Балована». Її охоче беруть пекарні, кондитерські та піцерії.
«Досвідчений пекар вам скаже, що вищий сорт борошна буває різний, – каже директор компанії «Добра хата» Олена Петракова, – і він визначається не лише якістю вихідної сировини, а й умовами помелу та іншими факторами. Те ж саме можна сказати і про крупи й інші товари бакалійної групи. Ми повною мірою несемо відповідальність за ту якість, що заявлена на наших товарах. Ми не женемося за суперприбутком. Наш головний прибуток – задоволення та радість від роботи. Від того, що ми забезпечуємо людей продукцією, за яку нам не соромно».
Не соромно Олені Петраковій і за своїх співробітників, шестеро з яких сьогодні у лавах ЗСУ захищають країну від агресора, більшість доброхатівців займаються волонтерською діяльністю, а найменші члени цієї великої родини малюють для наших героїв і передають на фронт малюнки.
Щира віра юних патріотів у Перемогу, відображена на цих малюнках, надихає не лише воїнів на передньому краї, а й їхніх батьків. Адже для того, щоб працювати в прифронтовому місті, яким є Запоріжжя, потрібна чимала мужність, мужність і любов – до своєї батьківщини, своїх близьких, до улюбленої роботи.
*інформація розміщена на правах реклами
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter