У "Черкасиобленерго" пояснили, як черкащанам переукласти нові угоди на електропостачання
Реклама
Із Нового року послуги з розподілу та постачання електроенергії черкащанам надаватимуть дві різні компанії. Це: оператор системи розподілу ПАТ "Черкасиобленерго" та електропостачальник універсальної послуги ТОВ "Черкасиенергозбут". Відповідно споживачам потрібно буде переукласти договори з постачальниками електроенергії.
Про це повідомляє прес-служба Черкаської ОДА з покликанням на інформацію ПАТ "Черкасиобленерго".
Кожна компанія буде зосереджена на своїх завданнях, а тому передбачається надання послуг споживачам якісніше й оперативніше.
Як продовжити споживати електроенергію з 1 січня 2019 року?
– Для комфортного та безперервного продовження користуватися електроенергією, необхідно тільки приєднатися до договору про надання послуг із розподілу електроенергії – ПАТ "Черкасиобленерго", а також окремо – до договору про постачання електроенергії постачальником універсальних послуг – ТОВ Черкасиенергозбут.
– Споживачам не потрібно спеціально відвідувати Центри обслуговування споживачів (РЕМи) або телефонувати до кол-центру, для приєднання до цих договорів. Держава передбачила спрощену процедуру приєднання: усе, що необхідно зробити, – це продовжити користуватися послугами та своєчасно оплачувати рахунки. Для більшої впевненості пропонуємо підписати заяви-приєднання та повернути їх.
– Якщо споживач не подасть письмового повідомлення про заперечення в укладенні (приєднані до) публічного договору, сплатить рахунок та/або продовжить споживати електроенергію – це буде вважатися його згодою з умовами публічного договору й автоматично приєднає його до послуг двох компаній – постачальника електроенергії універсальної послуги та розподільчої компанії.
Зміни в рахунках та передача показів:
– У побутових та малих непобутових споживачів і надалі залишається один рахунок за електроенергію, у якому з’являться два окремі рядки: вартість послуг із розподілу та вартість електроенергії.
– Тариф для побутових та малих непобутових споживачів і далі регулюється державою. Перший оновлений рахунок побутові споживачі отримають у лютому 2019 року за електроенергію, спожиту в січні.
Зверніть увагу, всі розрахунки проводяться через постачальника універсальної послуги ТОВ “Черкасиенергозбут”.
– Оплата ж за електроенергію спожиту включно по грудень 2018 року здійснюється виключно на рахунок ПАТ “Черкасиобленерго”.
Споживач, що є побутовим, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показники лічильника електричної енергії та надавати їх оператору системи розподілу в один із таких способів:
- через особистий кабінет побутового споживача на сайті ПАТ “Черкасиобленерго”
- скориставшись мобільним додатком Viber через паблікчат ПАТ “Черкасиобленерго”
- за формою “Передати покази лічильника” на сайті ПАТ “Черкасиобленерго”
- за телефонами кол-центру ПАТ “Черкасиобленерго”: (0472) 33-87-87, (050) 434-87-87, (093) 170-40-57, (067) 690-48-48
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter