Реклама
Реклама
31.03.21 16:39

Виганяв матір із трьохрічною дитиною: в Черкасах стався черговий конфлікт у маршрутці


Реклама
Виганяв матір із трьохрічною дитиною: в Черкасах стався черговий конфлікт у маршрутці

 

У черкаському автобусі на 36 маршруті сьогодні, 31 березня, стався черговий конфлікт. Близько дванадцятої дня черкащанка разом із маленькою дитиною зайшла до автобуса, а водій почав кричати, щоб дівчинка одягла маску, або покинула транспорт. 

Про це жінка розповіла у Facebook-спільноті "Транспорт Че. Громадський контроль". 

"Ми з Майєю зайшли у салон маршрутки та зайняли місце позаду. Водій автобуса через весь салон вирішив скинути свою напругу. Одразу почав розмову з неадекватності та підвищеного тону: "Одела маску на ребёнка или вышла". Він зупинив маршрутку і без реального обґрунтування відмовлявся продовжувати рух. Погрожував висадити мене з автобуса, хоча в цей самий момент кондуктор вже давала мені здачу", - розповідає жінка. 

Додає, що на вимогу показати закон, в якому вказано, що 3-річна дитина зобов‘язана бути у масці - водій не відповів нічого.

"До 5 років діти не мають носити маску, згідно з рекомендаціями ВООЗ і ЮНІСЕФ. Майя, як і деякі дорослі маску носить неправильно, а найчастіше просто відмовляється її одягти, хоча в нас лежить вдома ціла пачка дитячих масок", - каже вона.

За її словами, маршрутка далі рушила лише після того, як кондуктор заспокоїла водія.

Нагадаємо, що громадянам потрібно звертатися із письмовою скаргою, а не писати дописи в соціальних мережах, якщо вони хочуть, аби на їхнє звернення було відреаговано в такому ж письмовому вигляді. Зробити це можна в кілька способів:

– оформити онлайн-звернення на сайті Черкаської міської ради. Для цього на сайті зліва треба перейти в розділ "Звернення громадян (online)" та заповнити форму. На нього в міськраді відреагують протягом 14 днів.

– можна звернутися за адресою вул. Байди Вишнивецького, 36. Написати письмову скаргу, надіслати її через пошту на цю адресу або вкинути в скриньку, яка розміщена в приміщенні.

– у термінових випадках можна зателефонувати за номером – 36-01-72. Тоді скаргу приймуть в усному вигляді.

Читайте нас у Telegram-каналі. Там коротко і ясно.


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter
#автобус #конфлікт #маршрутка #водій #перевізник

Останні новини

22 листопада 2024
Читайте нас у Telegram. Підписуйтесь на наш канал
14:14
У Черкасах у Свято-Михайлівському соборі встановили військових частин гарнізону
13:39
Правоохоронці з'ясовують обставини розстрілу собак на Черкащині
13:05
Укрзалізниця анонсувала запуск нового поїзда з Харкова до Черкас
12:33
У Черкасах попрощалися із молодими захисниками
11:55
У одному із черкаських парків висадили дуби
11:33
На Черкащині прогнозують значний мокрий сніг
10:55
У Канівській громаді попрощаються із ветераном війни
10:21
Черкаські комунальники борються із ожеледицею
09:42
П'яний черкасець викликав медиків на фейкову ДТП
09:09
У Черкасах за деякими адресами не буде гарячої води та опалення 
21 листопада 2024
20:11
Енергетики оновили графіки відключення світла у Черкаській області
19:01
На Черкащині ще додали черги на відключення світла
18:00
Троє травмованих: у поліції повідомили подробиці ДТП на Уманщині
17:05
У "Новій якості" попередили черкащан про технічний збій
16:56
На Черкащині прогнозують небезпечні метеорологічні явища
16:11
На Калинопільщині попрощаються із загиблим сапером
15:47
У Черкасах на білбордах з'явилися постери із захисниками
15:18
Мокрий сніг та дощ: де на Черкащині найбільше випало опадів 
14:08
На Черкащині знову змінили графік відключення світла
13:58
У Шполі на кладовищі встановили камери після осквернення могил полеглих захисників 
13:44
На Уманщині в ДТП постраждали двоє осіб
12:51
У Черкасах підліток влаштував погоню на авто від поліцейських