Який вигляд можуть мати черкаські будівлі очима дизайнерів (ФОТО)
Реклама
Черкаські будівлі можуть стати привабливими. Якщо на них упорядкувати рекламу та звертати увагу на фасад. У червні в Черкасах відбувся хакатон, під час якого дизайнери вигадували, як можна було б упорядкувати споруди.
Про це повідомляє Інфоміст.
Метою хакатону було створення “альтернативної реальності” – показати, який вигляд може мати місто, якщо за справу беруться дизайнери зі смаком і бажанням робити місто комфортним.
Публікуємо кілька ідей від дизайнерів, що набули популярності у “Facebook“.
Серед об’єктів, навколо якиї креативили дизайнери, – торговельний центр “Смілянський”.
Сьогодні він оформлений у яскраво-зелений колір, яки “підсилений” різнокольоровою рекламою.
Вивіски пропонують впорядкувати в одному стилі, а різнокольорових – позбутися.
Є в дизайнерів ідеї і щодо впорядкування колишнього магазину “Юність”. Його можна було б концептуально оформити в одному кольорі, місцями – підсвітити
Окрему увагу дизайнери звертають на оформлення вітрин та озеленення.
Зміна оформлення на прикладі одного з магазинів.
Окрім торговельних центрів та магазинів на перших поверхах у Черкасах є ще один тип приміщень — квартири, що продали під комерцію. Загальна проблема таких перетворень не тільки у відсутності стандартів оформлення вивісок, але й у відсотності архітектурних стандартів.
Зазвичай, новостворені вхідні групи не пасують до архітектури будівлі і жодним чином не підпорядковані міскому середовищу. Альтернатива — у стандартах, вдалих прикладах та рекомендаціях, кажуть дизайнери.
Не забули дизайнери і про Будинок торгівлі. “Серце нашого міста — саме так позиціонує себе тогровельний центр. Але ж будь-який лікар, подивлячись на таке серце, констатує: хворе. Будівля повністю перетворилась на коробку, затягнену банерами. У місті здорової людини на першому місці — краса будівлі, а не рекламні площина в центрі міста. Без компромісів”, – зазначають дизайнери.
Приміщення під комерцію, чиї фасади утворюють загальний ряд, все ж могли б дотримуватись єдиного оформлення хоча б у кольорах оздоблювальних матеріалів. Недостатню "яскравіть" компенсують відкриті оформлені вітрини.
А оздоблена територія, що враховує потреби пішоходів та створює відчуття затишку, сама притягуватиме людей.
А таке рішення пропонують дизайнери для ТРЦ “Хрещатик-сіті”.
Можна припустити, що рекламні площини — спосіб окупити встановлення сміттєвих баків. Але ж користь можна подвоїти. Наприклад, додавши навігацію.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть частину тексту і натисніть Ctrl+Enter